دعوت شورای هماهنگی تبلیغات برای حضور همگان در یوم‌الله ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در آیین نهم دی و میثاق با ولایت دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، در این بیانیه، آمده است: یوم الله ۹ دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه آمریکایی - صهیونیستی است که به قصد ضربه‌زدن و استحاله نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خلل در صفوف ملت و شکاف بین امت و امامت طراحی و به صحنه نمایش آورده شد ولی با تجلی دست قدرت الهی و سیلی محکم نسل سوم و با بصیرت انقلاب و با حضور بی‌نظیر مردم شکست خورد.

این بیانیه می‌افزاید: ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی‌ثبات‌سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون‌آمیز پس از شکست عملیات طوفان‌الاقصی و ترور سردار پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سید رضی موسوی»، هم‌رزم دیرین شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه‌گری‌های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم آپارتاید برای خروج از باتلاق خودساخته برای ترمیم آبروی از دست رفته خویش است.

در این بیانیه تاکید شده است: بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ایستادگی برآرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

در این بیانیه اضافه شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سر افزار اسلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی از عموم مردم ولایتمدار دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی در مراسم یوم الله ۹ دی سراسر استان، ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش و تروریست اسرائیل و آمریکا، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گروه‌های مقاومت فلسطینی و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام نمایند.

در این بیانیه اعلام شده است: مراسم یوم الله ۹ دی و میثاق با ولایت در شهر اراک از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ نهم دیماه، با سخنرانی دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در محل مسجد الزهرا برگزار می‌شود.

کد خبر 715554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.