۶۰ پروژه مهم گیلان تا سال آینده تکمیل‌ می‌شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۶۰ پروژه مهم در استان گیلان با تزریق اعتبار هفت‌ هزار میلیارد تومان تا سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، داوود منظور امروز _پنج‌شنبه هفتم دی_ در سفر یک روزه خود به گیلان و در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان در حال ساخت ۴۰۰ تختخوابی سایت لاکان رشت اظهار کرد: ۶۰ طرح در استان گیلان در حوزه‌های آب و فاضلاب، فرهنگی، حمل و نقل و زیرساختی در حال تکمیل، نیازمند هفت هزار میلیارد تومان تزریق اعتبار است.

وی افزود: پروژه مگاهاسپیتال و بیمارستان عمومی ۴۲۱ تخته لاکان رشت از پروژه‌های بسیار مهم حوزه بهداشت و درمان کشور است و پیشرفت خوبی داشته و تا ابتدای دولت سیزدهم ۱۰۰ میلیارد تومان و طی دو سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده و برای تجهیز آن ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید که با همراهی رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان و جمعی از مدیران و مسئولان انجام شد، در خصوص وضعیت و میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان در حال احداث و ضرورت سرعت بخشی اجرا و تکمیل پروژه برای خدمات رسانی به بیماران مطالبی ارائه شد.

پروژه بیمارستان لاکان رشت با ظرفیت ۴۰۰ تخت و با زیربنای ۴۰ هزار مترمربع دارای دو ساختمان مجزای دو و چهار طبقه و یک ساختمان اصلی (با دو بازو، یکی از بازوها ۱۰ و دیگری شش طبقه) است.

این پروژه دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و براساس اعلام نماینده شرکت سازنده در بازدید از پروژه، در صورت تخصیص کامل اعتبار، احداث ساختمان تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

کد خبر 715523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.