مراسم خاکسپاری پیکر پاک شهید گمنام در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد

فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی امروز _پنجشنبه هفتم دی_ در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز و جمع کثیری از مردم شهیدپرور برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان در دوره‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون قصد آسیب رساندن به این مرز و بوم و مردم کشور را داشته‌اند و می‌خواهند که بین مردم و شهدا فاصله بیندازند، اما به مانند همیشه در این مسیر ناکام ماندند.

وی افزود: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام و عاشقان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، برای آسایش و آرامش مردم عزیز مجاهدت کردند و باعث افتخار و عزت کشور شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: امروز این شهید خوشنام و والامقام بعد از سال‌ها قدم به چشم ما گذاشتند و مهمان ما شدند تا ما حقیقت را فراموش نکنیم و عاقبت به خیر شویم.

حبیبی ادامه داد: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند و امروز خادمان مردم در مجموعه انتظامی با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس، برای آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا می‌کنند و از خود مجاهدت و ایثارگری نشان می‌دهند.

کد خبر 715522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.