دستگیری قاتل فراری پس از ۳ ماه زندگی مخفیانه

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس این فرماندهی قاتل شهروند برخواری در تهران شناسایی و در یک عملیات ویژه دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ نعمت خلیلی اظهار کرد: در مهرماه سال جاری و به دنبال اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل شهروندی ۳۵ ساله در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی برای شناسایی و دستگیری عامل این قتل آغاز شد.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل پس از وقوع این جنایت قبل از حضور مأموران انتظامی بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی و گسترده کارآگاهان پلیس هویت عامل این جنایت شناسایی و در پی انجام اقدامات ویژه پلیسی محل اختفای وی در یکی از محلات شهر تهران شناسایی و سرانجام متهم پس از سه ماه فرار در یک عملیات هماهنگ و منسجم در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: قاتل در مواجهه با ادله و مستندات خاص پلیس به قتل به انگیزه اختلافات قبلی با مقتول اعتراف کرد که در این خصوص پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 715500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.