آخرین جزئیات اعدام عامل شهادت مامور فراجا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارق مسلحی که سال ۱۳۸۳ یکی از مأموران فراجا را به شهادت رسانده و متواری شده بود سحرگاه امروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: سال ۱۳۸۳ اعضای باندی سه نفره اقدام به سرقت مسلحانه از بانکی در شهرستان نجف‌آباد می‌کنند که مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان بلافاصله به محض اطلاع از این موضوع در محل حضور می‌یابند و با سارقان درگیر می‌شوند.

وی افزود: در جریان این درگیری استوار دوم محمد ابراهیمی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سردسته این باند که از صحنه متواری شده بود و چند سال زندگی مخفیانه داشت، در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مرجع قضائی، سرانجام با گذراندن مراحل قضائی و تأیید حکم اعدام از سوی دیوان عدالت اداری، سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

وی ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و قضات این پرونده ادامه داد: پلیس و دستگاه قضائی، بازوی توانمند نظام برای ایجاد امنیت، اصلاح و برقراری امنیت در جامعه هستند و مجرمان و قانون‌شکنان بدانند از دست پرتوان مجریان عدالت راه فراری نخواهند داشت.

کد خبر 715496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.