غرفه‌های تفریح و سرگرمی «شهر بانوی زندگی» میزبان اصفهانی‌ها است

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه «شهر بانوی زندگی» به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر از نهم تا پانزدهم دی سال جاری همراه با غرفه‌های بازی، تفریح و سرگرمی در پل تاریخی شهرستان برگزار می‌شود.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه شهر بانوی زندگی به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر از نهم تا پانزدهم دی سال جاری با تعدادی غرفه در سالن‌های شیخ بهایی و میرداماد پل شهرستان میزبان شهروندان است.

وی افزود: محوریت غرفه‌های سالن میرداماد بازی و سرگرمی‌هایی از جمله بازی‌های دیجیتالی، فکری، خانه خلاقیت، گریم صورت کودکان، تیراندازی با کمان و تفنگ بادی، بازی‌های رومیزی، ابر بازی‌ها، فوتبال دستی، پینگ‌پنگ و ایرهاکی برای بانوان، کودکان و خانواده است.

غرفه‌های تفریح و سرگرمی «شهر بانوی زندگی» میزبان اصفهانی‌ها است

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی تفریحی شهرداری اصفهان تاکید کرد: سالن شیخ بهایی با غرفه‌های فرهنگی هنری به همراهی گروه‌ها و مراکز با محوریت بانوان از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و اتاق اصناف میزبان شهروندان است، همچنین غرفه‌هایی در راستای ارائه خدمات نیز در این سالن وجود دارد.

خاکسار گفت: این ویژه برنامه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ ویژه بانوان بوده و از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۹:۰۰ برای تمام شهروندان است، همچنین جشن پایانی از ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ با اجرای حسام ناصری و احمدی موسوی و با حضور امیر تاجیک، حسین حقیقی و بهروز مسائلی برگزار می‌شود.

کد خبر 715495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.