پیوستن به خطوط ریلی زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در کردستان فراهم می‌کند

فرماندار سنندج گفت: پیوستن سنندج به خطوط ریلی کشور، هزینه‌های حمل و نقل برای تأمین مواد اولیه و رساندن محصولات تولیدی به بازارها را به صورت چشم‌گیری کاهش داده و زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _پنجشنبه هفتم دی_ در بازدید از پتروشیمی کردستان اظهار کرد: استان کردستان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های مختلف از لحاظ صنعتی ضعیف است که اگر زیرساخت‌های آن بهبود یابد نقش مؤثری در آینده صنعتی استان خواهد داشت.

وی به اتصال سنندج به خط ریلی کشور اشاره کرد و افزود: پیوستن سنندج به خطوط ریلی، هزینه‌های حمل و نقل برای تأمین مواد اولیه و رساندن محصولات تولیدی به بازارها را به صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهد و زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم می‌کند.

فرماندار سنندج واحدهای صنعتی نظیر پتروشیمی را جزو صنایع پیشران در استان دانست و گفت: این کارخانه منجر به ایجاد تحرک در بخش صنعت می‌شود و صنایع پایین‌دستی آنها می‌تواند اشتغالزا باشند.

عسکری ادامه داد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از شرکت پتروشیمی کردستان انتظار می‌رود به صورت هدفمند در امور عام‌المنفعه و حمایتی ورود پیدا کند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با نگاه ویژه به کردستان، برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی در این استان اهتمام ویژه دارد.

فرماندار سنندج در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل پیشین این شرکت برای «محمدرضا توسلی‌زاده» در کسوت مدیرعامل جدید پتروشیمی کردستان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 715468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.