کلنگ طرح ملی نهضت مسکن دانشگاهیان چوار بر زمین زده شد

استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه طرح‌ نهضت ملی مسکن در ایلام شتاب گرفته است، گفت: با اهتمام دستگاه‌های مرتبط استان از جمله راه و شهرسازی، ۳۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال در استان ایلام احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه هفتم دی‌_ در آئین کلنگ‌زنی احداث طرح ملی نهضت مسکن برای جامعه دانشگاهیان (دانشگاه ایلام) در شهرستان چوار اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده در حوزه ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، استان یک رتبه در کشور ارتقا پیدا کرد.

وی با اشاره به جام رسانه‌ای امید که دو روز پیش آغاز شد، افزود: مقام معظم رهبری نیز بر انعکاس دستاوردهای دولت و نظام تاکید داشتند که در جام رسانه‌ای امید، دستاوردهای دولت توسط رسانه‌های جمعی استان به صورت گسترده انعکاس داده شد.

استاندار ایلام ادامه داد: در برنامه افتتاحیه جام رسانه‌ای «امید رسانه‌ها» و «قلم متعهد» به یک شمشیر (حق علیه باطل) تشبیه شدند تا به جنگ رسانه‌های استکبار بروند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: ساختمان این مرکز در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال از بخش خصوصی و ۶۸ میلیارد ریال از تسهیلات تبصره ۱۸ افتتاح می‌شود و مورد استفاده مردم چوار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این مرکز درمانی شامل درمانگاه عمومی، دندانپزشکی و پزشک متخصص است.

فرشاد دوستی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن دانشگاهیان در شهرستان چوار به تعداد ۲۵۰ واحد در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در ۲۱ بلوک انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این تعداد واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در سه طبقه با زیربنای هر واحد مسکونی ۹۰ متر مربع ساخته می‌شود.

کد خبر 715406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.