شاخص آلودگی هوای مشهد امروز پنجشنبه ۷ دی

هوای کلان شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته با قرار گرفتن روی شاخص ۹۷ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، میانگین کیفیت هوای مناطق سیزده‌گانه مشهد امروز پنجشنبه هفتم دی با شاخص ۹۳ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول است. هوای کلان شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته نیز با قرار گرفتن روی شاخص ۹۷ در وضعیت زرد است.

شاخص ایستگاه‌های سطح شهر مشهد به تفکیک در ایستگاه سرافرازان با شاخص ۸۵، سمزقند با شاخص ۸۷، هفت حوض با شاخص ۵۷، کریمی با شاخص ۸۶، ایستگاه شهر با شاخص ۹۷، چمن با شاخص ۱۰۰، الهیه با شاخص ۹۴، سجاد با شاخص ۷۴، ویلا با شاخص ۹۷، رسالت با شاخص ۷۷، ماشین ابزار با شاخص ۶۷ و طرق با شاخص ۷۰ هوای قابل قبول دارند.

مفتح با شاخص ۱۴۲، خاقانی با شاخص ۱۲۵، خیام شمالی با شاخص ۱۳۱، امامیه با شاخص ۱۱۹، خیام جنوبی با شاخص ۱۰۸، تقی آباد با شاخص ۱۱۱ و ایستگاه ساختمان با شاخص ۱۱۰ در وضعیت هوای نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در مشهد ۱۳ روز هوای پاک، ۱۸۹ روز هوای قابل قبول، ۶۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۹ روز هوای ناسالم، دو روز بسیار ناسالم و یک روز خطرناک در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

کد خبر 715388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.