تجربه زمستان کم‌بارش برای چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: امسال پاییز کم‌بارش را تجربه کردیم و برای زمستان پیش رو نیز بارش برف و باران به صورت نرمال یا پایین‌تر از نرمال پیش‌بینی شده است.

مهران چراغ پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از امروز پنجشنبه ششم دی تا جمعه هفتم دی‌، شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده‌ای در نقاطی از استان خواهیم بود.

وی افزود: در ارتفاعات کوهرنگ و اردل نیز حدود دو میلی‌متر بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: دمای هوای مرکز استان منفی هشت درجه است و در روزهای آینده نیز کاهش دما نخواهیم داشت بلکه شاهد افزایش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

چراغ پور با بیان اینکه میزان بارش برف و باران استان در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته سامانه بارشی پرباری را در مناطق مختلف استان از جمله کوهرنگ شاهد بودیم، اما وضعیت بارش‌ها در فصل پاییز سال جاری راضی کننده نبود و برای زمستان نیز بارش شدید نداریم و به صورت نرمال یا پایین‌تر از نرمال پیش‌بینی شده است.

کد خبر 715385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام لطفا به این مسئولین پيش بيني آب و هوا بفرمایید اصلا در خصوص میزان بارش‌ها در ماه‌های آینده نظر ندهید هر موقع پيش بيني می‌کنند از آنجایی که پروردگار بخاطر دروغ و فساد قهر کرده خواهش میکنم نظر ندهید