دشمنان نظام به دنبال القای ناامیدی و کم رنگ کردن انتخابات هستند

فرماندار شهرستان نطنز گفت: دشمنان نظام و انقلاب با هر روش و ترفندی به دنبال القای ناامیدی و کمرنگ کردن اهمیت انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد ظریفی صبح امروز _پنج شنبه هفتم دی_ در نشست با دهیاران و رؤسای شورای اسلامی روستاهای شهرستان نطنز اظهار کرد: برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها با دهیاران و شوراهای روستا با توجه به ظرفیت ویژه آنها در ارتباط با عموم مردم و پل ارتباطی با اهالی روستا می‌تواند در ایفای چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری به ویژه مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مؤثر باشد.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مواردی که قبلاً تخلف انتخاباتی نامگذاری می‌شد جرم انگاری شده و عواقب جدی متوجه افراد خاطی خواهد بود

فرماندار شهرستان نطنز افزود: تمامی ارکان انتخاباتی و نهادهای نظارتی در جلسات متعدد، برای جلوگیری از تخلفات مختلف متحد القول و کاملاً جدی هستند.

ظریفی به اهمیت مسئله انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب به هر روش و ترفندی به دنبال القای ناامیدی و کمرنگ نمودن اهمیت انتخابات هستند.

وی تاکید کرد: دهیاران با توجه به جایگاه ارتباطی با مردم روستاها نقش ویژه‌ای در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و ناکام نمودن نقشه‌های پلیدشان را دارند.

فرماندار شهرستان نطنز با تاکید بر چهار اصل مهم امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در برگزاری انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرهیز از جانب داری از کاندیداها و سوگیری‌های احتمالی و همچنین صیانت از رأی مردم اولویت مجریان انتخابات است و در این راستا از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا بهره‌گیری خواهیم کرد.

ظریفی از زحمات و اهتمام شبانه روزی دهیاران و شوراها در رفع مشکلات مردم و روستاها و همفکری با اعضای کارگروه اجرای انتخابات شهرستان به عنوان نماینده حاکمیت در روستاها قدردانی کرد.

کد خبر 715384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.