انهدام ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل جزیره قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل نقاشه جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران دریابانی پس از شناسایی ۳ خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل روستای نقاشه جزیره قشم، نسبت به انهدام آن اقدام کردند.

وی افزود: این خط لوله‌های انتقال سوخت به طول بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر توسط قاچاقچیان از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود و از این طریق، سوخت قاچاق به شناورها انتقال می‌یافت که خوشبختانه در نتیجه رصد اطلاعاتی دقیق و هوشیاری مأموران با اجرای عملیات ضربتی بعد از ظهر امروز کشف و منهدم شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش ضابطین، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد این خط لوله سوخت قاچاق ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از اقدامات فراجا، دریابانی و همکاری خوب آن‌ها با دستگاه قضائی در حوزه‌های مختلف خبر داد و تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان سوخت با هدف صیانت از منابع ملی به‌صورت قاطع و بی‌امان ادامه می‌یابد و استان هرمزگان به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.‌

کد خبر 715373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.