پلیس مهمترین مؤلفه در ارتقاء آسایش و آرامش جامعه است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه بصیرت و دانش افزایی کارکنان یک سرمایه گذاری است گفت: پلیس رکن اصلی تأمین امنیت و به عنوان مهمترین مؤلفه در ارتقاء آسایش و آرامش جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار هادی رفیعی کیا در آئین اختتامیه یازدهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی مدیران سطح دو استان مرکزی با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و با اشاره به اهمیت امنیت به عنوان یکی از برترین و مهمترین نعمت‌های الهی اظهار کرد: این مقوله برای زندگی لازم و ضروری است و بدون امنیت هیچ فعالیتی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده دشمنان در حوزه جنگ ترکیبی و فتنه افزود: اتکاء به بصیرت، ایمان و تقوای دینی و صیانت از جوهره ایمانی و بنیان‌های فکری و روحی کارکنان از الزامات مقابله با دشمن است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در مجموعه انتظامی استان با برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های بصیرت افزا به بسط و توسعه فرهنگ صیانت محور در سطوح مختلف سازمانی تأکید می‌شود.

وی تاکید کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب بر بصیرت از این نظر است که اساس یک نظام اسلامی را بصیرت شکل می‌دهد و پلیس در تراز این انقلاب با توجه به نوع تعاملات و ارتباطات اجتماعی باید به تمامی خصیصه‌های یک پلیس انقلابی مجهز بوده و این الگوی رفتاری در نوع عمل آنان بازخورد داشته باشد.

سردار رفیعی‌کیا ادامه داد: پلیس همواره پیشگام تأمین امنیت در بستر جامعه بوده و همواره با تلاشی خستگی ناپذیر و شبانه روزی از هیچ کوششی در عرصه خدمت رسانی به مردم و ارتقا امنیت اجتماعی آنان دریغ نکرده است.

وی اظهار کرد: تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگونه پلیس در توسعه آرامش اجتماعی و مبارزه با ناامنی‌ها، در سایه بصیرت افزایی و رفع کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت محقق می‌شود.

کد خبر 715333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.