صدور ۳۰۰ میلیارد ریال جریمه تعزیراتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از صدور ۳۰۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان در ۹ ماه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد سید حمزه لقمانی اظهار کرد: در نه ماهه سال‌جاری شعب تعزیرات حکومتی استان به هفت هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف اقتصادی رسیدگی کرده‌است.

وی افزود: در سال‌جاری در بخش کالا و خدمات پنج هزار و ۹۱۶ پرونده وارد سیستم شده که از این تعداد پنج هزار و ۹۱۱ فقره منجر به صدور رأی شد و میزان محکومیت این پرونده‌ها دوهزار ۸۰۰ میلیون ریال بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۵۳ فقره پرونده تشکیل شد که ۸۰۱ فقره منجر به صدور رأی شده‌است و میزان محکومیت این تعداد پرونده ۶۰۵ میلیارد ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان ۷۶۸ فقره پرونده تشکیل و از این تعداد پرونده ۷۶۸ فقره معادل ۱۰۰ درصد میزان محکومیت منجر به صدور رأی شده و میزان محکومیت ۱۷ میلیارد ریال بوده‌است.

به گفته لقمانی گزارش واحدهای گشت سیار ثبت شده با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار در سال‌جاری ۵۵۵ اکیپ گشت، سه هزار ۷۷۰ بازرسی و از این تعداد بازرسی دو هزار و ۶۹۶ پرونده تشکیل و میزان محکومیت ۳۰۰ میلیارد ریال بوده‌است.

کد خبر 715312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.