جلسه هماهنگی بزرگداشت شهادت سید رضی موسوی و گرامیداشت ۹ دی در زنجان برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت یار دیرین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید سید رضی موسوی و گرامیداشت یوم الله ۹ دی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محمد رفیعی روز _ چهارشنبه ششم دی_ با تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی اظهار کرد: نحوه شهادت سردار سید رضی موسوی، یار و همراه قدیمی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و از باسابقه‌ترین مستشاران ایرانی جبهه مقاومت در سوریه، نشانه خوی تروریستی رژیم صهیونیستی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایتکار است.

وی به مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور طولانی مدت این شهید در سپاه استان و طی مدارج عالی، بدون شک ایشان از مفاخر استان و بخشی از هویت ماست لذا یکشنبه ۱۰ دی ماه حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور مردم فهیم و قدرشناسی استان خواهد بود.

رفیعی همچنین به نامگذاری محور شرقی پادگان زنجان به نام شهید سید رضی موسوی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این اقدام به موقع نشان از ارادت پایتخت‌نشینان شور و شعور حسینی به شهدا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که آحاد مختلف مردم در این مراسم مشارکت حداکثری داشته باشند و در کنار تبلیغات و فضاسازی شهرها و روستاها، نسبت به معرفی خدمات ارزنده این شهید عزیز برای نسل جوان اهتمام شود.

رفیعی همچنین با اشاره به اهمیت سالروز یوم الله ۹ دی گفت: در برنامه‌های گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی مردم و حضور مردمی در اولویت باشد و علاوه بر برگزاری مراسم در نقاط مختلف استان، در مدارس و دانشگاه‌ها فلسفه این روز برای نسل جوان تبیین شود.

وی همچنین در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: تجلیل از حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت موجب تقویت ترویج تفکر و مکتب حاج‌قاسم خواهد شد و در این زمینه دستگاه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و گروه‌های مردمی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

کد خبر 715299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.