مناسب‌سازی اماکن برای معلولان به صورت جهادی اجرایی شود

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: مناسب سازی اماکن عمومی و اداری استان برای معلولان با یک اقدام جهادی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، عبدالصمد صفرنژاد امروز _چهار شنبه ششم دی_ در شورای راهبری توسعه مدیریت خراسان شمالی اظهار کرد: مناسب سازی اماکن عمومی و اداری استان با یک اقدام جهادی دنبال خواهد شد.

وی یکی از دغدغه‌ها و ضروری‌ترین نیازهای افراد توان خواه و دارای معلولیت را رفع مشکلات محیطی و مناسب سازی معابر و محیط فضای شهری برشمرد و افزود: اگر چه دستگاه‌ها در خصوص مناسب سازی اماکن اقدامات خوبی انجام داده‌اند اما باید برای تسریع در اجرایی شدن این امر اهتمام جدی داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی ادامه داد: خدمت رسانی به معلولین در جهت کاهش دغدغه‌های آنان ضرورت داشته و تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم در جهت حل مشکلات این قشر با جدیت بیشتر تلاش کنند.

صفرنژاد تصریح کرد: می‌توانیم با عملیاتی شدن مناسب سازی و ایجاد بستر سازی‌های مناسب و با اقدامات شاخص در این زمینه به عنوان استان پایلوت در کشور و الگویی برای سایر استان‌ها باشیم.

وی عنوان کرد: با روحیه هم افزایی و جهادی بین تمام مدیران و مسئولان استان در حوزه عملکردی و زیرساختی حرکت‌های خوبی شکل گرفته است.

معاون استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع بهره‌وری که از مطالبات و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: ارتقای بهره‌وری یکی از مؤلفه‌های مهم برای تحقق رشد و پیشرفت است.

وی افزود: استان با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار در بهره‌وری و سرمایه گذاری نیازمند برنامه مدون و توجه جدی است.

کد خبر 715287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.