جذب اعتبارات کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب و تامین اعتبارات لازم جهت برگزاری کنگره ملی شهدای استان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده امروز _چهارشنبه، ششم دی_ در سومین نشست ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سپاه برنامه‌های خوبی برای این هفته تهیه و تدارک دیده‌است، هرچند که لازم است همه دستگاه‌های دولتی برنامه‌های فاخر و خوبی در سالروز شهادت شهید سلیمانی برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وی افزود: شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدا گزارش خوب و امیدوارکننده‌ای از روند پیشرفت کار تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای ارائه کرد و چون تا زمان برگزاری کنگره باید خدمت مقام معظم رهبری برسیم و گزارش ارائه دهیم، بنابراین تا آن زمان باید بخش زیادی از کارها انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت تخصیص اعتبارات با کنگره ملی شهدا است و بخش دیگر از اعتبارات مورد نیاز از محل مسئولیت‌های اجتماعی و بخش‌های تولیدی تأمین شود.

احمدزاده با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران کل در جلسه گفت: دبیر جلسه به مدیران غایب تذکر دهد.

وی با بیان اینکه دو کمیته عمرانی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری کنگره ملی شهدای استان فعال می‌شود، تصریح کرد: فرمانداران و شهرداران نیز در این زمینه فعال باشند، چرا که زمان زیادی برای برگزاری نمانده‌است.

احمدزاده با بیان اینکه پشتیبانی‌های لازم از طرف استانداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته‌ها نگران بودجه نباشند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم کنگره در سطح بالایی برگزار شود، چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد، افزود: در سفر رئیس جمهور دیدیم بهترین و منسجم‌ترین استقبال را در میان استان‌های کشور داشتیم پس توان برگزاری برنامه‌ای در سطح بالا در استان وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های استانی گفت: از سخنران‌های تراز اول کشور برای کنگره ملی شهدای استان دعوت شود.

در ادامه این نشست سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در بحث تجهیزات تا یکی دو ماه آینده مشکلی نخواهیم داشت، همه تجهیزات خریداری و یک زیرساخت خوب تبلیغی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی هیچ کاری انجام نشده‌است، افزود: تابلوهای تبلیغاتی نصب نشده‌است و انتظار داریم کمیته مالی نیز سرعت لازم در جذب اعتبارات را داشته باشد.

کد خبر 715275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.