عامل آتش‌سوزی عمدی ۲ خانه در آبیک دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی این شهرستان عامل آتش‌سوزی عمدی دو واحد مسکونی در آبیک در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی عمدی دو واحد مسکونی در شهر آبیک، بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه عوامل آتش‌نشانی سریعاً شروع به مهار آتش‌سوزی کرده بودند، افزود: در بررسی‌های مأموران مشخص شد این حادثه در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و یکی از اعضای خانواده که سابقه درگیری و ضرب و جرح در پرونده او دیده می‌شود با استفاده از بنزین واحد مسکونی خود و یکی دیگر از اقوام نزدیک را به آتش کشیده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم که در ادامه قصد آتش زدن منزل دیگر اقوام خود را داشته و همچنین با استفاده از سلاح سرد و تخریب خودرو آتش‌نشانی تلاش می‌کرده مانع از اطفا حریق شود، به محض مشاهده واحد انتظامی با یک دستگاه خودرو وانت نیسان از محل متواری شده بود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتی ویژه عوامل انتظامی متهم در کمتر از یک ساعت در اراضی کشاورزی آبیک شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از وی تعدادی سلاح سرد کشف شده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 715271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.