حضور فعال زنان کارآفرین استان کرمانشاه در عرصه‌های مختلف تولید و کسب‌وکار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به حضور زنان کارآفرین استان در عرصه‌های مختلف تولید و کسب و کار گفت: زنان کارآفرین استان همواره در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و چشم‌گیری داشته‌اند و تلاش خود را برای کمک به رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار بکار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، زهرا جانجانی امروز _چهارشنبه، ششم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار چرد: اخیراً که نمایشگاه دستاوردهای فناورانه استان در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه آغاز به کار کرده، شاهد برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین و سرپرست خانوار هم در کنار این نمایشگاه هستیم که حاکی از ایجاد انگیزه و و اعتماد به نفس آن‌ها برای حضور در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: در نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین استان، دستاوردها و تولیدات آن‌ها که شامل مواد غذایی و صنایع دستی می‌شود در ۲۰ غرفه به نمایش گذاشته شده و از عموم مردم کرمانشاه دعوت می‌کنیم که ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین، نسبت به خرید تولیدات آن‌ها اقدام کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت: این نمایشگاه تا عصر فردا پنجشنبه دایر خواهد بود که خرید از تولیدات و محصولات زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در واقع حمایت و پشتیبانی از معیشت و اقتصاد این عزیزان خواهد بود.

کد خبر 715267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.