پیگیری عرضه صنایع دستی کرمانشاه در کردستان و بخش مرکزی عراق

مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق آخرین وضعیت عرضه صنایع دستی کرمانشاه در کردستان و بخش مرکزی عراق را با حضور مسئولان استان مورد بررسی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در راستای دستور استاندار کرمانشاه زمینه‌سازی برای عرضه محصولات صنایع دستی و معرفی میراث فرهنگی و گردشگری استان در بخش مرکزی و اقلیم کردستان عراق در دستور کار قرار گرفته است.

یونس امیری مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق در آذرماه سال جاری در این زمینه با برخی مقامات کشور عراق و اقلیم کردستان و نیز سرکنسول جمهوری اسلامی در سلیمانیه عراق دیدار و درباره ارتقای روابط فرهنگی کرمانشاه با اقلیم کردستان و ایجاد بستر مناسب برای معرفی صنایع دستی، میراث فرهنگی و مناطق گردشگری طرفین به یکدیگر به‌ویژه استان‌های همجوار (کرمانشاه، سلیمانیه و دیاله) گفت‌وگو کرده است.

در همین راستا بعد از ظهر امروز _چهارشنبه، ششم دی_ نیز نشستی به دعوت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق و رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه برای تقویت همکاری و حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در شهرهای مختلف عراق و اقلیم کردستان برگزاری و هماهنگی‌هایی انجام شد.

کد خبر 715261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.