صهیونیست‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی شکست رسانه‌ای خوردند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در جریان عملیات طوفان الاقصی آمریکا، غربی‌ها و صهیونیست‌ها شکست رسانه‌ای خوردند و نتوانستند اطلاع‌رسانی را در انحصار خودشان دربیاورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سیدمحمد حسینی عصر امروز _چهارشنبه ششم دی_ در نخستین همایش ملی مقاومت و جهان آینده که در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در جریان عملیات طوفان‌الاقصی آمریکا، غربی‌ها و صهیونیست‌ها شکست رسانه‌ای خوردند و نتوانستند اطلاع‌رسانی را در انحصار خودشان دربیاورند.

وی افزود: اعراب دلسوز، اندیشمند و فعالان رسانه‌ای جهان اسلام وارد عرصه شدند و با اطلاع‌رسانی خوبی که انجام دادند، موجب واکنش‌های جامعه جهانی به نبرد غزه شدند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با بیان اینکه صهیونیست‌ها مدت‌ها دنبال این بودند که سردارسیدرضی موسوی را به شهادت برسانند، گفت: منزل ایشان را با چندموشک زدند و این عزیز به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود، رسید، این شهید سه‌دهه به عنوان مستشار و رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت مشغول خدمت بود و از یاران سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی بود.

حسینی ادامه داد: صهیونیست‌ها چون در میدان نبرد قدرت مقابله و مواجهه با رزمندگان حماس و جهاد اسلامی را ندارند، به بمباران مردم بی‌پناه دست می‌زنند و از همان شیوه قدیمی خودشان یعنی ترور و هدف قرار دادن شخصیت‌های اثرگذار استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه جنایت صهیونیست‌ها مسئله تازه‌ای نیست و ۷۵ سال است که در حال جنایت کردن هستند، تصریح کرد: در گذشته چون رسانه‌ها در اختیار جریان حق نبود، این جنایت‌ها بازتاب پیدا نمی‌کرد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه صحبت‌هایش با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها در حوزه جنایت و ددمنشی رکوردزنی کردند، گفت: بسیاری از نوزادان فلسطینی که متولد می‌شوند، از دنیا می‌روند، به خاطر اینکه آب و دارو به آن‌ها نمی‌رسد، اینجا دیگر بحث حقوق بشر مطرح نیست، بلکه موضوع قوانین جنگی بین‌المللی مطرح است که در جنگ هم باید حقوق و ضوابطی رعایت شود که از آن می‌توان به حقوق بین‌المللی بشردوستانه تعبیر کرد.

حسینی افزود: جنایات صهیونیست‌ها در غزه حتی با قوانین جنگی هم سازگاری ندارد و شاهد یک نسل‌کشی در غزه هستیم و نمونه آن حمله به بیمارستان‌ها در غزه است. حتی صهیونیست‌ها بر خلاف قوانین جنگی به مصدومان فلسطینی اجازه انتقال راحت به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را نمی‌دهند.

وی هدف قرار دادن منازل و زیرساخت‌های حیاتی مانند شبکه آب و برق را از مصادیق دیگر جنایت جنگی صهیونیست‌ها برشمرد و ادامه داد: شاهدیم که رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه در نبرد غزه استفاده می‌کند و همچنان که آمریکا از بمب هسته‌ای در جنگ جهانی استفاده کرد، امروز هم بمب‌های حاوی فسفر سفید را به صهیونیست‌ها داده است.

کد خبر 715258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.