ناکامی سوداگران مرگ در انتقال محموله موادمخدر در مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران و ناکامی سوداگران مرگ در انتقال محموله در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی استان دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ به محض رؤیت مأموران، اقدام به تیراندازی کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش مأموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن خودرو و محموله موادمخدر اقدام به متواری شدن از محل کردند.

شجاعی گفت: مرزداران غیور در این عملیات مسلحانه مرزداران موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۳۲۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی را کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.

کد خبر 715248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.