توجه به سرمایه اجتماعی مهم‌ترین رویکرد دولت سیزدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: توجه به سرمایه اجتماعی مهم‌ترین رویکرد دولت سیزدهم است زیرا دولت متشکل از یک قشر خاص نیست و همه گروه‌های جامعه در کانون توجه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در جلسه شورای اقشار شهرستان خوانسار که با حضور نمایندگان اقشار مختلف مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد، توجه به سرمایه اجتماعی را مهم‌ترین رویکرد دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: دولت متشکل از یک قشر خاص نیست و همه گروه‌های جامعه در کانون توجه قرار دارند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی، فرهنگی و ورزشی خاطرنشان کرد: اصل برای ما خدمت بدون حاشیه است و نباید اجازه داد حاشیه‌ها ما را از این مسیر دور کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: تمام مسئولان و مدیران باید امیدوارانه، با خوش‌رویی، با محبت و با کار بیشتر به دنبال جلب رضایت مردم باشند.

در این مراسم که هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) (روز تکریم مادران و همسران شهدا) برگزار شد، از مادر و همسر شهید صبوحی و مادر شهید اسدی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 715194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.