عصای موسی در نبرد با فرعون «اقتصاد مقاومتی» است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصای موسی را در نبرد با فرعون، «اقتصاد مقاومتی» دانست و گفت: فرمول حل همه مشکلات بزرگ جامعه تفکر بسیج است و با الگوی جهادی و روحیه خدمت می‌توان از مشکلات عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار پاسدار حسین سلامی در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی اظهار کرد: بسیج، این لشکر مخلص خدا در هر بحران، حادثه و رویداد پرچمدار است. به محض اینکه بسیج در صحنه ظاهر می‌شود دشمن به سرعت عقب‌نشینی می‌کند و پنهان می‌شود.

وی افزود: بسیج اولین نیرویی است که وارد میدان می‌شود و آخرین نیرویی است که میدان را ترک می‌کند؛ در دفاع مقدس این خصوصیات را دیدیم، در سیل، زلزله و بیماری و امداد و کمک به محرومان آن را می‌بینیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز می‌خواهیم کمک کنیم که برای مردم و جوانان جویای کار فضایی فرصت‌ساز، تسهیل کننده و تشویق‌کننده و حمایت کننده برای شکستن خطوط و پیشروی و عقب راندن دشمن در عرصه اقتصاد ایجاد شود.

سردار سلامی تصریح کرد: هرچه که همه کشورهای جهان دارند، خداوند یکجا به کشور ما داده است؛ یک اقلیم متنوع وسیع و بزرگ، دریایی بزرگ و متصل به اقیانوس‌ها تا یک سرزمین مستعد کشاورزی و انسانی‌هایی باهوش با استعدادهای استثنایی و درخشان و مردمانی که از عاشورا الهام حرکت می‌گیرند و بیگانه‌ستیز هستند و اهل تسلیم نیستند.

وی ادامه داد: مردم آگاه و دین‌باور ما اهل کرنش نیستند و مبارز، شهادت‌طلب، صنعتگر هستند و به رزق حلال می‌اندیشند و اهل انفاق هستند و در خیرات از یکدیگر سبقت می‌گیرند از قرآن الهام می‌گیرند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مردم ما در خیرات اهل سبقت هستند. در هیچ حادثه‌ای کم نمی‌آورند وقتی میدان رقابت جهانی می‌شود، ایرانیان به قوت اسلام و فرهنگ غنی می‌درخشندند مانند شیوع کرونا، غلبه ایران بر کرونا را نسبت به کشورهای پیشرفته مقایسه کنید این یک میدان قضاوت بود.

سردار سلامی گفت: این تحریم اگر بر هر کشور پیشرفته دیگری با این ابعاد، فشردگی، شدت، جدیت و فراگیری جهانی تحمیل می‌شد، فرو می‌پاشید اما ملت ایران به برکت یک رهبر آگاه، عمیق، بصیر، دشمن‌شناس، بانفوذ معنوی، روحانی، بنده خالص خدا، آینه یک استقامت مثال‌زدنی و به برکت هدایت‌های چنین امامی، از تحریم، سکویی برای جهش به قله‌های علم و فناوری و صنعت و کشاورزی و پزشکی و هوا و فضا ساخت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیشرفت‌های شگفت‌انگیز ما همه متعلق به دوران تحریم است و این یک استثنا است که خداوند در سرشت این جامعه قرار داده است همه دولت‌ها و کشورها هرگاه در جنگ و اصطکاک با دشمن قرار می‌گیرند، ضعیف می‌شوند، اما ملت ایران هرگاه مبارزه می‌کند و می‌جنگد و مبارزه می‌کند، قوی‌تر می‌شود. همه ملت‌ها در تحریم تضعیف می‌شوند، اما مردم ایران تقویت می‌شوند.

سردار سلامی گفت: این برتری‌طلبی واقعیت نهفته درون جامعه ما است، ما از هیچ کشوری شکست نمی‌خوریم زیرا مسلمانیم و به اسلام ایمان داریم و عمل می‌کنیم در پرتو اسلام خداوند به ملت‌ها عزت می‌بخشد.

وی افزود: کسی که به خداوند تکیه کند، عزیز می‌شود. امروز بسیج دارای یک نقشه راه جامع اقتصادی است. نمونه‌های موفق این نقشه راه امروز در این نمایشگاه مقابل چشمان ما است تا یقین پیدا کنیم که این راه به موفقیت منجر می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همین چرخه تسهیل، تأمین، تولید، توزیع تجارت که دوستان تعریف کرده‌اند این راه، عاقبت‌های خوشی را به ما نشان می‌دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 715175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.