دشمن به دنبال شکاف در صفوف مردم سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن همواره از وحدت و همدلی مردم این استان ناخشنود است؛ بنابراین به دنبال ایجاد شکاف در صفوف مردم بوده و در این زمینه موفق نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی امروز _چهارشنبه ششم دی_ در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاون قوه قضائیه و فرمانداران استان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت در این استان از سبقه دیرینه و کهن برخوردار بوده، به نحوی که قرابت مردمان این سامان مثال زدنی بوده است.

وی افزود: ایران اسلامی متشکل از اقوام و مذاهب مختلفی است که در کنار یکدیگر برای پیشبرد اهداف این انقلاب در عرصه‌های مختلف همچون جنگ تحمیلی تا پای جان مقاومت کرده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمن همواره از وحدت و همدلی مردم این استان ناخشنود است بنابراین به دنبال ایجاد شکاف در صفوف مردم بوده که در این زمینه موفق نشده است.

کرمی با بیان اینکه تنها راه آبادانی این استان اتحاد و همدلی مردم و پیشرفت و توسعه همه‌جانبه آن است، تصریح کرد: اساس این نظام بر پایه نگاه توحیدی بنا شده‌است بنابراین باید این نگاه در همه امور جاری شود، اگر نگاه توحیدی در جوامع شکل گیرد، یقیناً در جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه اگر نگاه توحیدی در جامعه شکل گیرد، قومیت گرایی نیز معنا نمی‌دهد، اضافه کرد: مبنای همه امور رضای خداوند متعال است زیرا هدف و غایت همه رسیدن به رضایت الهی است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هرکسی در این عالم تسلیم محض فرمان لایزال الهی شود، یقیناً قوی و قدرتمند خواهد بود. انقلاب اسلامی اراده الهی است و خداوند متعال این امانت بزرگ را بر دوش مردم ایران اسلامی قرار داده است.

کرمی افزود: این نظام اسلامی است و با سایر نظام‌ها تفاوت دارد. همه مسئولان باید با نگاه توحیدی حرکت کنند و در این زمینه رضای خداوند را غایت همه امور بدانند.

کد خبر 715174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.