عقده‌گشایی شکست غزه در سوریه/ ترور شهید سیدرضی بی‌پاسخ نخواهد ماند

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: دشمن شکست‌های پیاپی خود را به جبهه مقاومت و مستشارانی که در سوریه هستند، مرتبط می‌داند و گمان می‌کند با ترور امثال سیدرضی می‌تواند راه جبهه مقاومت را سد کند، اما کور خوانده است.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ترور سیدرضی موسوی به عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه اظهار کرد: دشمن زمانی که پروژه داعش به نتیجه نرسید، به‌شدت افسرده شد؛ اما در پاسخ اینکه چه کسانی پروژه داعش را ناکام گذاشتند، باید گفت همین مستشارانی مانند سردار سلیمانی و سیدرضی موسوی که در روسیه حضور داشتند، به دنبال مقابله با این گروه تروریستی بودند که قصد داشت اهداف آمریکا و صهیونیست‌ها را در سوریه پیاده کند و این کشور را پایگاهی برای رژیم صهیونیستی قرار دهد.

وی افزود: ترورهایی که رژیم صهیونیستی تاکنون انجام داده و فرماندهان ما را مورد اصابت حملات خود در جریان مقابله با داعش چه از طریق هواپیما و یا موشک قرار داده است، همه در راستای بی‌ثبات‌سازی در سوریه و جهان اسلام بوده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان موفق نشدند این فرماندهان را در زمان حضور داعش در سوریه ترور کنند و در شرایط فعلی که طوفان‌الاقصی توسط جبهه مقاومت و حماس در غزه شکل گرفت و ضربات ناامیدکننده‌ای از لحاظ اطلاعاتی و امنیتی به رژیم صهیونیستی وارد شد و نشان داد که این رژیم یک رژیم پوشالی و توخالی است، دست به ترور این مستشار ایرانی زدند.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات زیادی توسط آمریکا و غرب به سمت رژیم صهیونیستی سرازیر شده است تا این رژیم در سایه چنین تجهیزات و امکاناتی بتواند آرامش را برای عده‌ای بی‌هویت در سرزمین‌های اشغالی فراهم کند، ادامه داد: برنامه‌های غرب در این خصوص بر باد فنا رفت و آنچه که تا امروز به عنوان زیرساخت برای حضور افراد بی‌هویت از سراسر دنیا فراهم شده بود، ناکام ماند.

جوکار تاکید کرد: دشمن شکست‌های پیاپی خود را به جبهه مقاومت و مستشارانی که در سوریه هستند، مرتبط می‌داند و گمان می‌کند با ترور امثال سیدرضی می‌تواند راه جبهه مقاومت را سد کند، اما کور خوانده است.

وی در خصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران به ترور سردار سیدرضی موسوی ابراز کرد: موضوع تروریست‌های دولتی که امروز دشمن بین مردم جهان جا انداخته است و در سایه وحشت مخالفان خود را سرکوب و ترور می‌کند، همچنین حملات وحشیانه‌ای که در غزه انجام می‌شود نباید بی‌پاسخ بماند و باید هزینه رژیم ظالم و آپارتاید بالا برود تا جرئت نکند دست به چنین اقداماتی بزند.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس تاکید کرد: امروز نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری و سازمان ملل و شورای امنیت ناکارآمدی خود را نشان داده‌اند؛ چرا که نمی‌توانند جلوی جنایات گسترده در دنیا را بگیرند، اما لازم است درسی به رژیم صهیونیستی داده شود تا جلوی اقدامات جنایت‌کارانه آن‌ها گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور قطع ترور شهید موسوی بی‌پاسخ نخواهد بود و پاسخ مناسبی در زمان مناسب به این اقدامات شرورانه داده خواهد شد؛ ارزش شهید موسوی و سایر سرداران و شهدای مقاومت برای ما بسیار زیاد است و رژیم جنایت‌کار باید هزینه زیادی را متحمل شود.

کد خبر 715154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.