خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت

مدیرعامل بیمه سلامت گفت: خدمات باروری قبلاً تحت پوشش بیمه‌ای نبود و اکنون بدون هیچ‌گونه محدودیتی تحت پوشش بیمه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مهدی ناصحی امروز _ چهارشنبه ششم دی_ در دیدار با استاندار خراسان شمالی، پوشش فراگیر و توسعه و تنوع خدمات بیمه‌ای را از اقدامات ارزشمند دولت دانست و اظهار کرد: نگاه دولت در حوزه بیمه سلامت، عمیق و با حمایت‌های ویژه است.

وی با بیان اینکه با تاکید رئیس جمهور در بخش بیمه اتفاقات مهمی رخ داده است، افزود: در بخش بیمه سلامت دهک‌های پایین جامعه مورد توجه قرار گرفته‌اند به طوری که سال گذشته در بخش بیمه شش هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل بیمه سلامت خاطرنشان کرد: با نگاه عدالت محوری، ۱۲/۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفته‌اند که با اجرای بیمه فراگیر و جامع در آینده، دولت در نظر دارد تا با توان بیشتر خدمات را توسعه دهد.

ناصحی اضافه کرد: نسخه نویسی الکترونیک نیز از پنج درصد به ۹۸ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: خدمات باروری قبلاً تحت پوشش بیمه‌ای نبودند و اکنون بدون هیچ‌گونه محدودیتی تحت پوشش بیمه هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به امور عمرانی حوزه بیمه سلامت در استان، افزود: ساختمان اداره کل بیمه سلامت سال آینده و ساختمان بیمه سلامت یکی از شهرستان‌ها نیز امسال به بهره برداری می‌رسند.

کد خبر 715146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.