پرسپولیس - نساجی/ جدال با حریف ناشناخته

تیم پرسپولیس که پس از بازگشت یک امتیاز کسر شده، یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد، در دیدار معوقه برابر نساجی به دنبال کسب سه امتیاز بازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته یازدهم لیگ‌برتر روز پنجشنبه _هفتم دی_ دو تیم پرسپولیس و نساجی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پرسپولیس - نساجی

زمان: پنجشنبه هفتم دی، ساعت ۱۷:۳۰

مکان: ورزشگاه آزادی

آخرین دیدار دو تیم: نساجی صفر _ پرسپولیس ۴

نتایج پنج دیدار اخیر دو تیم: دو پیروزی، دو تساوی، یک شکست (پرسپولیس)، یک پیروزی، یک تساوی، یک شکست (نساجی)

پرسپولیس _ نساجی/ جدال با حریف ناشناخته

پرسپولیس؛ قرمزها اندر خم یک کوچه

شاگردان گل‌محمدی در شرایطی آماده رویارویی با نساجی خواهند شد که در جدال قبلی خود به حواشی پایان دادند و برابر شمس آذر قزوین موفق به کسب پیروزی دو بر یک شدند.

با اینکه انتظار می‌رفت قرمزپوشان با شرایط نسبتاً مطلوب مهیای میزبانی از نماینده مازندران شوند، اما شب گذشته کمیته استیناف رأی خود در خصوص بازگشت امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس را اعلام کرد و به همین دلیل طلایی‌پوشان اصفهان با ۳۱ امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار گرفتند و همین موضوع سبب شد شاگردان گل‌محمدی به‌رغم بازگشت یک امتیاز کسر شده در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

بنابراین اگر قرمزپوشان قصد دارند تا پیش از به پایان رسیدن نیم‌فصل اول به کورس قهرمانی بازگردند، باید سه امتیاز کامل مقابل نساجی را از آن خود کنند.

پرسپولیس _ نساجی/ جدال با حریف ناشناخته

نساجی؛ یک رقیب ناشناخته برای قرمزپوشان

تیم فوتبال نساجی پس از ۱۳ هفته نتیجه‌گیری ناموفق با مهدی رحمتی تصمیم به پایان همکاری با این سرمربی گرفت و در روزهای اخیر مدیران این باشگاه نام آلکاراس را برای ادامه همکاری با نساجی در ادامه فصل اعلام کردند، باتوجه به اینکه این سرمربی به تازگی هدایت نماینده مازندران را برعهده گرفته است شاید نتواند آنچنان که باید و شاید برابر پرسپولیس عملکرد خیره کننده‌ای از خود ارائه دهد اما به دلیل ناآشنا بودن کادر فنی سرخ‌ها با تفکرات وی احتمال امتیازگیری نساجی برابر پرسپولیس وجود دارد.

کد خبر 715145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.