مظلومیت فلسطینی‌ها زمینه روشنگری در آینده جریان مقاومت است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: مظلومیت فلسطینی‌ها زمینه آگاهی و روشنگری در آینده جریان مقاومت است و امروز شاهد ایستادگی همه‌جانبه فلسطینی‌ها در مقابل بمب، موشک، تحریم سوخت، غذا و دارو هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار محمدرضا مردانی امروز _چهارشنبه ششم دی_ در همایش ملی مقاومت و جهان آینده که در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت از کلیدواژه‌هایی است که در دوران حاضر به برکت انقلاب اسلامی ایران، فراگیر شده است، اما بنیان و اساس مقاومت اسلامی به بلندای تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه مقاومت نظریه جدیدی نیست، بلکه دستوری قرآنی است، افزود: شرط پیروزی در مقاومت داشتن صداقت و تقوای الهی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به توهم معاندان نظام در اغتشاشات سال قبل ادامه داد: معاندان نظام به تمسخر می‌گویند که قرار بود رژیم صهیونیستی را نابود کنید، پس چه شد؟ اما امروز اعتراف می‌کنند که مقاومت اسلامی شکست نمی‌خورد و رژیم صهیونیستی رفتنی شده است.

مردانی با اشاره به عملیات طوفان‌الأقصی تصریح کرد: فلسطین امروز در قوی‌ترین وضعیت خود در ۷۵ سال گذشته است و جوانان جبهه مقاومت برای مقابله با غاصبان و ظالمان آماده‌تر از همیشه شدند و قطعاً سرطان اسرائیل با دست قوی نیروهای مقاومت اسلامی و مردم فلسطین از منطقه ریشه‌کن می‌شود.

وی مظلومیت فلسطینی‌ها را زمینه آگاهی و روشنگری در آینده جریان مقاومت دانست و ادامه داد: امروز شاهد مقاومت همه‌جانبه فلسطینی‌ها در مقابل بمب، موشک، تحریم سوخت، غذا و دارو هستیم و این مقاومت یک شاخصه قرآنی است.

مردانی مقاومت را مسیر نجات کشور توصیف کرد و گفت: با وجود اینکه نبرد غزه قلب مسلمین را به درد آورد، اما باید متوجه باشیم که به برکت خون زنان و کودکان نوار غزه امروز همه دنیا علیه صهیونیست‌ها هم‌رأی و همصدا شدند.

وی شهادت سیدرضی موسوی را یکی از حماقت‌های رژیم صهیونیستی دانست و افزود: شهادت این سردار سرافراز بهانه طلایی به مقاومت داد تا همه ظرفیت‌ها را برای دفاع از مردم غزه به میدان بیاورد و مردم منطقه برکت خون شهید سیدرضی را به زودی می‌بینند.

کد خبر 715133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.