همکاری اوقاف سمنان با حوزه‌های خدمات شهری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همواره تلاش داریم تا ضمن رعایت حقوق موقوفه و عمل به نیات مندرج در وقف‌نامه تا جایی که امکان دارد با مسئولان حوزه‌های خدمات شهری همکاری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز _چهارشنبه ششم دی_ در ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان اظهار کرد: وقف به عنوان یکی از سنت‌های قدیمی همواره خدمات متنوعی در سطوح مختلف جامعه، از جمله در حوزه توسعه شهری ارائه داده است.

وی افزود: وقف مصداق بارز خیرخواهی و کمک به هم‌نوع است و در گذر زمان همواره واقفان خیراندیش تلاش کرده‌اند تا با گذشتن از مال خود و وقف کردن آن‌ها در مسیر نیازهای روز جامعه، بخشی از مشکلات جامعه را رفع کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: ادارات اوقاف به عنوان امانت‌دار از طرف واقفان وظیفه دارند تا بر اساس منویات و نیات مندرج در وقف نامه که از سوی واقف تعیین شده است، عمل و عوائد موقوفه را در این مسیر هزینه کنند.

علیزاده تصریح کرد: همواره تلاش داریم تا ضمن رعایت حقوق موقوفه و عمل به نیات مندرج در وقف‌نامه تا جایی که امکان دارد با مسئولان حوزه‌های خدمات شهری همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از آنجا که در گذشته موضوع وقف و موقوفات به شدت مورد بی‌مهری قرار گرفته است و انتظار می‌رود تا امروز و در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه بیشتری از سوی مستأجران حقیقی و حقوقی به پرداخت حقوق واقعی موقوفات شود.

کد خبر 715113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.