ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​‌گهر سیرجان

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف گل​‌گهر سیرجان می​‌رود که لشگری از محرومان و مصدومان نمی‌​توانند این تیم را همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال مهمان تیم پرمهره گل‌گهر سیرجان است، تیمی که با وجود پتانسیل خوبی که از نظر مهره و کادر فنی دارد در فصل جاری نتایج جالبی نگرفته است.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان اما برای این بازی چالش سختی دارد زیرا علاوه بر محرومان و مصدومانی که سپاهان از قبل داشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب شب قبل از بازی شش بازیکن دیگر را نیز به دلیل اصلاح نشدن قراردادهایشان تا زمان اصلاح قرارداد محروم کرد تا جمع غایبان سپاهان در بازی با گل‌گهر به ۱۰ نفر برسد!

رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، محمد کریمی، برایان دابو و رضا اسدی بازیکنانی بودند که از قبل به دلیل مصدومیت یا محرومیت قادر به همراهی سپاهان نبودند و حالا با حکم کمیته انضباطی پیام نیازمند، هادی محمدی، کاوه رضایی، احسان پهلوان و رضا شکاری نیز نمی‌توانند سپاهان را برابر گل‌گهر همراهی کنند.

با این شرایط در حالی که دست مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی فوق العاده بسته است، حدس ترکیب ۱۱ نفره سپاهان با بازیکنان کار سختی نخواهد بود.

بازگشت زکی‌پور و غیبت رامین

در حالی که نیما میرزازاد به جای پیام نیازمند درون دروازه خواهد ایستاد، قلب خط دفاعی سپاهان با بازگشت قربانی با او و محمد دانشگر تشکیل می‌شود.

در سمت راست خط دفاعی با توجه به مصدومیت رضائیان، این آریا یوسفی خواهد بود که به بازی گرفته خواهد شد و در سمت چپ خط دفاعی، میلاد زکی‌پور پس از بازگشت از مصدومیت دوباره در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

خط میانی با حضور جوانان و رهبری فرشاد

با محرومیت محمد کریمی و برایان دابو، این دو بازیکن مهم سپاهان در میانه میدان نمی‌توانند بازی کنند و با توجه به محرومیت دیگر بازیکنان، مورایس مجبور خواهد بود ارشیا سرشوق را در کنار محمد جواد حسین نژاد در خط هافبک قرار دهد و کمی جلوتر از آنها فرشاد احمدزاده را بازی دهد که وظیفه طراحی حملات را بر عهده خواهد داشت.

مورایس اگر بخواهد از خط هافبک چهار نفره سود ببرد، بازیکن شاخص دیگری ندارد که در ترکیب اصلی قرار دهد و شاید مجبور باشد از علی احمدی، وینگر چپ ۱۹ ساله خود در سمت چپ استفاده کند.

عیسی و شهریار در خط آتش

با توجه به محرومیت رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری، مورایس نمی‌تواند از خط حمله سه نفره برابر گل‌گهر سود ببرد و به اجبار با توجه به شرایط موجود از دو مهاجم یعنی عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

نکته جالب اینکه با توجه به زمان اعلام رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت شش بازیکن، بازیکنان ذخیره سپاهان تنها سه نفر خواهند بود که تازه یکی از آنها دروازه‌بان است و دو نفر دیگر از بازیکنان آکادمی هستند. در واقع سپاهان عملاً بازیکن ذخیره‌ای هم برای عوض کردن شرایط بازی نخواهد داشت و مورایس قبل از بازی خلع سلاح شده است.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با گل‌گهر به شرح زیر است:

نیما میرزازاد، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، محمد جواد حسین نژاد، علی احمدی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

کد خبر 715105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.