کاشت گل‌های فصل و ارتقای کیفی فضای سبز اتوبان شهید دستجردی اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از کاشت گل فصل و ارتقای کیفی فضای سبز اتوبان شهید دستجردی خبر داد و گفت: کاشت گل فصل در سطح باغچه‌های منطقه نیز به مساحت ۸۶۰۰ متر مربع انجام شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کاشت گل فصل و ارتقای کیفی فضای سبز اتوبان شهید دستجردی اظهار کرد: ایجاد فضای سبز مطلوب علاوه بر ارتقای کیفیت منظر شهری، در زیباشناسی و ادراک هویت مؤثر است.

وی افزود: با ساماندهی فضای سبز اتوبان شهید دستجردی، صفه و محله سپاهان‌شهر و قسمت‌هایی از عرصه بلوک ملت و سعدی، با کشت حدود ۴۶۹۰ اصله درخت و ۵۵۰۰ درختچه شامل کاج مشهدی جونی پروس زرشک نوش و پیروکانتا و از پرچین‌های خیابانی ترمیم می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز منطقه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد، تصریح کرد: به‌منظور افزایش توسعه حجمی، کیفیت و کمیت فضای سبز، عملیات ساماندهی و توسعه فضای سبز سطح منطقه با کشت درخت و درختچه در اتوبان شهید دستجردی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

کارگر ادامه داد: در این طرح ساماندهی رفیوژهای خیابانی، رفع بخش عمده‌ای از مشکلات بصری و زیرساختی، ساماندهی فضای سبز در دستور کار واحد فضای سبز منطقه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: کاشت گل فصل در سطح باغچه‌های منطقه نیز به مساحت ۸۶۰۰ متر مربع انجام شده است.

کد خبر 715077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.