سعید آقایی دیگر بدون تیم نیست / نساجی مدافع مغضوب سپاهان و تراکتور را گردن گرفت

سعید آقایی که در ابتدای فصل از تراکتور تبریز کنار گذاشته شد و با مخالفت هواداران سپاهان نتوانست به اصفهان برود، برای نیم‌فصل دوم راهی نساجی مازندران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید آقایی مدافع چپ سابق تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان، امروز _دوشنبه چهارم دی_ با نظر لوکاس آلکاراس سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران، با قراردادی به مدت یک‌سال‌ونیم، به این تیم قائمشهری پیوست.

آقایی در ابتدای این فصل به تراکتور تبریز پیوسته بود اما خیلی زود از لیست این تیم کنار گذاشته شد و همین مسئله باعث شد تا آقایی از ابتدای لیگ برتر تاکنون بدون تیم باشد. مدافع ۲۸ ساله فوتبال ایران که تجربه پوشیدن پیراهن تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد، حالا بعد از تجربه نافرجام بازگشت به تراکتور تبریز، به‌دنبال درخشش در نساجی و احیای دوباره در مستطیل سبز است.

مدافع جدید نساجی‌چی‌ها امیدوار است بعد از همکاری ناموفق با پاکو خمز بتواند با هم‌ملیتی‌اش (لوکاس آلکاراس) روزهای خوبی را در نساجی پشت سر بگذارد. در صورت صدور کارت بازی سعید آقایی، این بازیکن می‌تواند اولین بازی خود با پیراهن نساجی را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام بدهد. دوئلی که می‌تواند با توجه به سبقه حضور آقایی در نساجی، جذاب و تماشایی باشد.

سعید آقایی دیگر بدون تیم نیست / نساجی مدافع مغضوب سپاهان و تراکتور را گردن گرفت

سعید آقایی که برای فصل جاری با تراکتور قرارداد بسته بود و چند بازی هم برای این تیم انجام داد، به‌دلیل فضای هواداری که علیه او در تبریز وجود داشت در نهایت از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد. آقایی در دو مسابقه برای تراکتوری‌ها به میدان رفت اما عدم رضایت پاکو خمز از کیفیت فنی آقایی باعث شد تا او پیش از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانه، قرارداد خود را فسخ کند و از تراکتور جدا شود.

واکنش جنجالی سعید آقایی در بازی دو فصل گذشته پرسپولیس - تراکتور تبریز باعث دلخوری شدید هواداران تبریزی شد و آنها پس از امضای قرارداد آقایی با کمپین‌های رسمی خواستار اخراج این بازیکن و فسخ قرارداد او شدند. سعید آقایی که در ابتدا با انتشار یک پست اینستاگرامی، واکنش خود را «حادثه» قلمداد کرده بود با انتشار یک ویدیو در صفحه خود در حالی که پیراهن تراکتور را برتن دارد، رسماً از هواداران عذرخواهی کرد اما نتوانست در این تیم ماندگار شود.

بعد از جدایی از تراکتور تبریز، زمزمه زیادی درباره آینده کاری آقایی به گوش می‌رسید اما او تصمیم گرفت تا دور از مستطیل سبز باشد و بخش مهمی از دیدارهای نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم را از دست داد. حتی برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند آقایی که در آن مدت با تیم‌های مختلفی مذاکره کرده بود، مذاکرات جدی با سپاهان داشته تا به جمع طلایی‌پوشان بپیوندد اما مخالفت سفت‌وسخت هواداران سپاهان مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

کد خبر 715030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.