آبفای اصفهان دستگاه برتر در پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور شد

شرکت آبفای استان اصفهان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان، دستگاه برتر در محور «پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری» شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان، این شرکت در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان دستگاه برتر در محور «پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری» شناخته شد.

لوح تقدیر این جشنواره توسط محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور به حسین اکبریان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آبفای استان اصفهان اعطا شد که در بخشی از آن با امضای سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان آمده است: «اکنون در پایان دومین سال دولت سیزدهم، لازم می‌دانم از مساعی ارزشمند جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه در کوشش برای پیشرفت استان عزیزمان، اعتلای ایران اسلامی، اهتمام بر تحقق سیاست‌های ابلاغیه مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های دولت مردمی قدردانی نمایم».

جشنواره شهید رجایی فرصتی برای نهادینه‌سازی فرهنگ بهبود عملکرد، فرهنگ تحول‌خواه در نظام اداری، تقویت اراده کارکنان همچنین اصلاح فرآیندها و روندهای ناکارآمد اداری است و ارزیابی عملکرد اجرایی دستگاه‌های استان بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری صورت می‌گیرد که در آن از دستگاه‌های اجرایی و برگزیدگان خدمت در استان تقدیر می‌شود.

کد خبر 715000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.