توقف خدمات‌رسانی به بهانه انتخابات خیانت به مردم است

فرماندار شهرستان مارگون گفت: برخی توقع دارند به بهانه انتخابات و برای آنکه کارها به نام نمایندگان مجلس ثبت نشود خدمت‌رسانی به مردم تعطیل شود و این کار خیانت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد مختار اندرخور امروز _سه‌شنبه، پنجم دی_ در نشست شورای اداری شهرستان مارگون با بیان اینکه موضوعی که امروز باید برای همه ما مهم باشد خدمات‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: عده‌ای بدون توجه به وظیفه ذاتی دولت و بدون توجه به حقوق، رفاه و آسایش مردم مواردی را مطرح می‌کنند که باعث تأسف است.

وی افزود: ما شاهدیم عده‌ای یک سال مانده به انتخابات خطاب به مجموعه دولت اعلام می‌کنند راهی نسازید پروژه‌ای اجرا نکنید و در واقع خواستار توقف خدمات‌رسانی به مردم هستند برق‌رسانی نکنید، با این توجیه که مردم این خدمت دولت را به پای نمایندگان مجلس می‌نویسند.

فرماندار شهرستان مارگون با بیان اینکه دولت وظیفه‌اش خدمت رسانی‌است، گفت: تعطیلی خدمات‌رسانی خیانت به مردم است.

اندرخور خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان مارگون تصریح کرد: در خدمت‌رسانی ما به عنوان مجموعه دولت باید کوچک‌ترین نگاه سیاسی وجود نداشته باشد و عدالت را مد نظر قرار دهیم.

آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی مارگون در فصل زمستان

وی خاطرنشان کرد: در برخی مناطق شهرستان با کمترین بارش برف و باران مسیر ارتباطی کامل قطع می‌شود، اگر به صحبت عده‌ای به ظاهر فعال سیاسی باشد باید بی‌خیال بود و خدمت نکرد، تا مردم کم کم نسبت به نظام و دولت بدبین شوند.

فرماندار شهرستان مارگون با اشاره به شروع فصل زمستان و آغاز بارش‌ها، افزود: راهداری شهرستان باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد تا در صورت بارش برف و باران در شهرستان با مشکلی مواجه نشویم.

اندرخور با بیان اینکه مدیر راهداری شهرستان باید پیگیر تحویل چهار دستگاه سنگین در منطقه سیاه کوه مسیر شبلیز به زیلایی باشد، گفت: مدیر کل راهداری استان قول داد به مدت ده روز یک ماشین سنگین در اختیار شهرستان قرار دهد تا برخی مشکلات مردم در روستاها برطرف شود.

وی با اشاره به وضعیت تأسف‌بار آبرسانی روستای «پوله زیلایی» که چندین بار پیگیر مشکلات خود بودند و هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، تصریح کرد: مدیر آب و فاضلاب شهرستان باید در چند روز آینده مشکل این روستا را حل کرده و گزارشی به فرمانداری ارائه دهد.

فرماندار شهرستان مارگون با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید پیگیر توافقات انجام گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام در بخش زیلایی باشند، خاطرنشان کرد: در این پروژه‌ها قرار شده‌است به صورت مشارکتی و تأمین هزینه ۵۰ درصدی دولت پروژه‌های متعددی تکمیل یا اجرا شود.

اندرخور افزود: روشنایی و چهارخطه شدن ورودی مارگون کمترین حق این مردم است، انجام این پروژه‌ها لطف نیست وظیفه است و هیچ بهانه‌ای در این زمینه پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان مارگون گفت: در بحث گوشت و فرآورده‌های لبنی و پروتئینی و نانوایی‌ها باید مدیریت بهتری صورت گیرد و حمل‌ونقل گوشت و فرآورده‌های پروتئینی باید با ماشین مخصوص و مجهز به یخچال انجام شود.

ورزش مارگون با عقب‌ماندگی دست و پنجه نرم می‌کند

اندرخور در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست جدید اداره ورزش و جوانان مارگون، گفت: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان مارگون، متأسفانه در وضعیت مطلوبی نیست.

وی افزود: در کمیت و در کیفیت زیرساخت‌های ورزشی کم کاری شده و مطالبات به حق ورزشکاران، ورزش دوستان و خاصه استعدادهای ورزشی نادیده گرفته شده‌است.

فرماندار شهرستان مارگون تصریح کرد: جهت ساماندهی وضعیت کتابخانه‌های شهرستان از محل اعتبارات استانی بالغ بر دو میلیارد تومان به کتابخانه برد پهن اختصاص داده شده و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این کتاب‌خانه را به بهره برداری برسانیم.

اندرخور با بیان اینکه متأسفانه در استان ما برای حقوق هر شهرستان باید مطالبه‌گری کرد، خطاب به شورای اداری شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: اجازه ندهید حق مردم این شهرستان جابه‌جا شود.

وی گفت: کسی نمی‌تواند منکر جابه‌جا شدن بودجه‌های مناطق محروم در سالیان گذشته در استان باشد، بعضاً مشاهده شده از فلان بودجه تخصیصی به استان یک ریال به مناطق محروم اختصاص داده نشده‌است.

فرماندار شهرستان مارگون خطاب به مدیران بنیاد مسکن، راه و شهرسازی شهرسازی و شهردار مارگون، تصریح کرد: باید مسئله زمین‌های واگذاری و نهضت ملی مسکن و توجه جوانی جمعیت مدیریت شود.

اندرخور خطاب به فرشاد بهشتی سرپرست حراست کارخانه سیمان و رئیس شورای شهرستان مارگون که نسبت به قطع گاز کارخانه سیمان و تأثیر منفی بر تولید و اشتغال جوانان شهرستان به شدت معترض بود، گفت: سعی می‌کنیم برای مرتفع کردن این مشکل که دلایل متعددی از جمله بدهکاری و مسأله ناترازی گاز در کشور بر آن تأثیر دارد، تمام تلاش خود را به کار بگیریم و از استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری می‌نمائیم و جا دارد از مساعدت‌های کارخانه سیمان در بخش‌های متعدد تقدیر و تشکر نمائیم.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مارگون اظهار کرد: به دلیل فصل سرما و احتمال بارش برف و باران در مسیرهای ارتباطی شهرستان با مشکلات متعددی مواجه شویم، مطابق قانون وظیفه خود با ستاد بحران نهایت همکاری را داشته باشید.

فرماندار شهرستان مارگون افزود: برای برگزاری یک انتخابات پرشور و شعور و سالم باید با تمام نیروی انسانی و تجهیزات خود، در کنار ستاد انتخابات باشیم.

کد خبر 714927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.