عصرانه خبری شهرهای ایران در ۵ دی‌

در این بسته خبری از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ویژه روز رشت تا نیمی از زباله‌های شهر بیرجند ظرفیت تبدیل به کمپوست را دارد و هدف‌گذاری افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سانحه رانندگی در قزوین منجر به مرگ عابر پیاده شد

حسن اسماعیلی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین از فوت یک شهروند براثر برخورد با یک دستگاه خودرو سواری در این شهر خبر داد.

جمع‌آوری ۴۰۰ تن پسماند شبانه از سطح شهر سنندج

شکور صلواتی. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: به صورت میانگین شبانه بیش از ۴۰۰ تن پسماند از سطح شهر سنندج جمع‌آوری می‌شود و بر اساس یک برنامه‌ریزی جمع‌آوری مکانیزه این پسماند در دستور کار قرار دارد.

متکدی سابقه‌دار به ۱۵۰ ساعت کار بی‌مزد در یزد محکوم شد

ابوالقاسم ابوالحسنی، مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: یک متکدی که دارای سابقه فراوان حبس به دلیل تکدی‌گری بود، به ۱۵۰ ساعت کار خدماتی رایگان برای شهرداری محکوم شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۵ دی‌

نیمی از زباله‌های شهر بیرجند ظرفیت تبدیل به کمپوست را دارد

محمود ظهوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: روزانه ۱۱۰ تا ۱۳۰ تن زباله وارد سایت پسماند شهرداری می‌شود که نیمی از آن ظرفیت تبدیل به کمپوست و کود را دارد.

نامگذاری خیابانی در شهر زنجان به نام سردار شهید رضی موسوی

مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای شهر زنجان گفت: با موافقت اعضای شورای شهر زنجان خیابان منتهی به شهرک نصر از سمت میدان ارتش به نام سردار شهید «رضی موسوی» نامگذاری شد.

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ویژه روز رشت

رحیم شوقی، شهردار رشت از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ویژه روز رشت خبر داد و گفت: برنامه‌های روز رشت بر پایه مردم استوار بوده و از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده شده است.

تحقق ۹۱ درصدی بودجه مصوب هشت ماهه شهرداری تهران

حبیب کاشانی، خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آبان ماه شاهد رشد تحقق بودجه ۱۴۰۲ هستیم، از تحقق ۹۱ درصدی بودجه مصوب هشت ماهه شهرداری تهران خبر داد.

اجرای عملیات چالکود زمستانه برای ۲۵ هزار اصله درخت در مشهد

حامد فیض‌الهی، مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از تکمیل عملیات چالکود زمستانه تا پایان سال جاری خبر داد.‌

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۵ دی‌

هدف‌گذاری افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی تبریز

سیامک آسیایی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از هدفگذاری افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی خبر داد.‌

کد خبر 714911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.