اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، سرهنگ حجت مشتاق امروز _سه‌شنبه پنجم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ضربتی ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه در سطح آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

وی افزود: برابر تدابیر فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، طرح انتظام‌بخشی و ترافیکی انتظامی به منظور کاهش تصادفات در معابر با مشارکت تمامی واحدهای انتظامی استان به صورت نامحسوس اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن، تغییر وضعیت خودرو، حرکات نمایشی، شیشه دودی، ناهنجاری صوتی، حرکات نمایشی، شوتی و تخلفات حادثه‌ساز به‌شدت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مشتاق با بیان اینکه خودروهای متخلف جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ هدایت خواهند شد، ادامه داد: رعایت حق تقدم، فاصله طولی، سرعت مجاز، توجه به عبور عابران پیاده و استفاده از کلاه ایمنی (توسط موتورسیکلت‌سواران) الزامی و پلیس با برهم‌زنندگان انضباط اجتماعی و ترافیکی به‌شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

کد خبر 714847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.