فوت ۳۲ نفر در حوادث شهری قزوین / ۸۷۶ نفر نجات یافتند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری قزوین از فوت ۳۲ نفر در حوادث شهری قزوین طی ۹ ماه امسال خبر داد و گفت: با تلاش ماموران آتش‌نشانی، ۸۷۶ نفر در سوانح مختلف نجات یافتند.

آتش‌پاد قدیر موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از فوت ۳۲ نفر در حوادث شهری قزوین طی ۹ ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: با تلاش مأموران آتش‌نشانی ۸۷۶ نفر هم در سوانح مختلف نجات پیدا کردند.

وی افزود: در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲، ۲۷۱ نفر در حدود ۲۹۰۰ حادثه و تصادف رانندگی مصدوم شدند و بنابراین آمار جمعیت نجات‌یافتگان حدود ۳.۳ برابر آمار مصدومان حوادث و سوانح شهری قزوین بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه ۳۵۸ فقره حادثه آسانسور و تعداد ۳۷۳ فقره محبوس شدن افراد در ۹ ماهه سال جاری داشتیم، ادامه داد: ۱۷۱ فقره حریق منزل مسکونی و در نهایت ۱۶۸ فقره تصادفات جاده‌ای نیز در نقاط مختلف شهر قزوین رقم خورده است.

موسی‌خانی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حریق و حادثه و نیاز به خدمات ایمنی با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس گیرند تا در کمترین زمان ممکن از خدمات آتش‌نشانی و ایمنی بهره‌مند شوند.

کد خبر 714821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.