انتظار می‌رفت کادر فنی سپاهان به تیم آرامش دهد / دردسر اخراج ۳ بازیکن برای مورایس

کارشناس فوتبال گفت: پس از به ثمر رسیدن گل آلومینیم، انتظار می‌رفت کادر فنی سپاهان، موجب آرامش تیم شود، اما اخراج سه بازیکن نشان داد مورایس و همکارانش در این امر موفق نبودند.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک وبگاه پرتغالی، به نتیجه دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیم پرداخته و یکی از دلایل شکست سپاهان را اخراج ۳ بازیکن (رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی) دانسته است و در بخش دیگری از این متن ذکر شده، پس از اینکه دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، تیم میهمان در دقیقه ۸۰ و در غفلت شاگردان مورایس به گل رسید.

وی افزود: گل آلومینیم اراک قبل از اخراج این بازیکنان سپاهان زده شد که این گل تمرکز بازیکنان سپاهان را به‌هم ریخت، در حالی که اگر بازیکنان سپاهان تمرکزشان را حفظ می‌کردند و کادر فنی برنامه تیم را تغییر می‌داد، امکان جبران گل خورده وجود داشت.

دبیر کانون مربیان استان اصفهان با بیان اینکه سپاهان متأسفانه در بازپس‌گیری توپ اقدام به خطا می‌کرد، بیان کرد: از زمان به ثمر رسیدن گل آلومینیم تا پایان بازی، ۱۷ دقیقه فرصت بود که زمان کمی برای جبران نتیجه نبود و انتظار می‌رفت در چنین موقعیتی، ژوزه مورایس، دانش خود را نشان دهد و با ایجاد تغییرات، موجب آرامش تیم شود، اما چهره سرمربی تیم سپاهان این آرامش را نشان نمی‌داد و حتی نیمکت سپاهان در اخراج سه بازیکن دخیل بود.

وی با بیان اینکه با اخراج سه بازیکن کار برای بازی بعدی سپاهان دشوار شده است، تاکید کرد: با توجه به محبوبیت محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق سپاهان د بین بازیکنان که همیشه و در همه حال با رفتار و گفتار خود به روحیه بازیکنان کمک می‌کرد، چنین رفتاری در سرپرست فعلی باشگاه دیده نمی‌شود.

شفیعی ادامه داد: کادر فنی پرهزینه سپاهان هفته سختی را در پیش دارد و با توجه به در اختیار نداشتن این سه بازیکن شاخص، باید دید آیا مورایس می‌تواند تیم را از شوک باخت خارج کند و چه برنامه‌ای برای این کار خواهد داشت.

کد خبر 714819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.