بیش از ۴۰۰ تن پسماند شبانه از سطح شهر سنندج جمع‌آوری می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: بیش از ۴۰۰ تن پسماند به صورت میانگین شبانه از سطح شهر سنندج جمع‌آوری می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جمع‌آوری مکانیزه این پسماند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شکور صلواتی اظهار کرد: به منظور انجام فعالیت‌های ضروری در محل دفن پسماندهای شهری، تأمین انرژی برق ضروری بود که این مهم بعد از گذشت ۳۵ سال از زمان بهره‌برداری از لندفیل سنندج محقق شد.

وی افزود: در راستای خدمات عام‌المنفعه به شهروندان، اجرای هرگونه برنامه مدیریت پسماند مستلزم وجود انرژی برق در محل است که با تلاش و پیگیری‌های این سازمان برق محل دفن پسماند تأمین شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج ادامه داد: در راستای برق‌رسانی به محل دفن پسماند سنندج ۵۵۰ متر طول حفاری در عمق یک متر و عرض ۵۰ سانتی‌متر در اراضی پایین دست محل دفن تا نزدیک‌ترین پست ترانس برق در شهرک صنعتی چنو انجام شده است.

صلواتی اضافه کرد: بیش از ۴۰۰ تن پسماند به صورت میانگین شبانه از سطح شهر سنندج جمع‌آوری می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جمع‌آوری مکانیزه این پسماند در دستور کار قرار دارد.

وی به برخی برنامه‌های این سازمان هم گریزی زد و گفت: تأمین وسایل گرمایشی و سرمایشی پرسنل، ثبت ورود و خروج کارکنان، تأمین سیستم روشنایی در محل و محوطه، استفاده از سیستم اتوماسیون اداری در محل، پایش تصویری آنلاین و استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب از برنامه‌های در دست اقدام این سازمان در محل دفن پسماند سنندج است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج استقرار سیستم توزین اتوماتیک خودروهای حمل زباله، استقرار راه‌بند و واگذاری امورات پرس ضایعات خشک به بخش خصوصی را از امکانات ضروری در محل دفن پسماند سنندج عنوان کرد و گفت: استقرار امکانات لازم برای امورات سگ‌های بلاصاحب در مرکز شماره دو، امکان راه‌اندازی کارخانه بازیافت در محل دفن پسماند شهری، امکان راه‌اندازی سیستم «RFED» در محل برای کنترل پسماندهای ساختمانی و راه‌اندازی کارخانه بازیافت ضایعات ساختمانی از ضروریات است.

کد خبر 714818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.