اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر اراک با تاکید بر افزایش کیفیت خدمات

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک گفت: طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر با هدف فراهم کردن محیط مناسب و زیبای زندگی شهری برای ساکنان، ارتقای امور خدمات شهری و مهم‌تر از آن رفع خواسته‌ها و نیازهای شهروندان در حوزه خدمات شهری در دست اجرا است.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر، خواسته‌ها و نیازهای شهروندان در حوزه خدمات شهری را رصد و با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گام بر می‌داریم.

وی افزود: هدف از اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهری فراهم آوردن محیط مناسب و زیبای زندگی شهری برای ساکنان و ارتقای امور خدمات شهری و مهم‌تر از آن رفع خواسته‌ها و نیازهای شهروندان در حوزه خدمات شهری است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در این طرح جهادی، عملیات مختلفی توسط عوامل اجرایی شهرداری همچون رفت و روب اساسی محلات و تنظیف معابر، رسیدگی به آبروها (شست‌وشو و لایروبی)، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های موجود، پاکسازی، شستشو و رنگ آمیزی مبلمان شهری، اصلاح روشنایی پارک‌ها، کاشت گل، حذف نازیبایی‌های بصری و موانع فیزیکی، جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی بلاتکلیف، امحای دیوارهای آلوده، لکه‌گیری آسفالت، بهسازی و ترمیم سنگ‌فرش و جداول معابر انجام می‌شود.

حیدری اضافه کرد: طرح نگهداشت شهر، طرحی خدماتی است تا مدیریت شهری در کنار آن بتواند با بررسی میدانی معضلات و مشکلات شهری، برای اصلاح امور هر منطقه شهری گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر، عاملی بر نشاط محیط شهری و مؤثر بر شادابی شهروندان است، اضافه کرد: در مجموعه شهرداری اراک در تلاش هستیم شهر اراک در تمام موضوعات خدمات شهری بویژه در حوزه نگهداشت همیشه تمیز و آراسته باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک تصریح کرد: در حال حاضر طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر در خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا و پیاده‌راه امیرکبیر منطقه ۲ و شهرک الغدیر و جوادیه منطقه پنج اراک اجرایی و به‌صورت مستمر در سایر محله‌های مناطق شهری عملیاتی می‌شود.

کد خبر 714815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.