قیمت هتل‌های کرمان برای زائران حاج قاسم کاهش پیدا کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: باید در سال جاری همانند سال گذشته، حداکثر تخفیف برای زائران حاج قاسم در هتل‌ها در نظر گرفته شده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مدیران و فعالان صنعت گردشگری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و الگویی برای آزادی‌خواهان جهان است، اظهار کرد: شهید با خدا معامله کرده است و هر کس همانند شهید سلیمانی اخلاص داشته باشد، خداوند وی را بزرگ می‌کند.

وی تاریخ کرمان را پس از شهادت حاج قاسم متفاوت قلمداد کرد و افزود: پس از شهادت حاج قاسم نام کرمان در دنیا پر آوازه شده و از چهارگوشه جهان نام کرمان بواسطه شهید سلیمانی در فضای مجازی جست‌وجو می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی یک فرصت همه جانبه را برای کرمان ایجاد کرده است و هر طیف به سهم خود باید از این ظرفیت استفاده کند، خاطرنشان کرد: کرمان امروز یک استان زائرپذیر شده است؛ چراکه هر روز شاهد حضور زائران سراسر کشور و سطح بین‌الملل به کرمان هستیم.

بیگ‌زاده با تأکید بر فراهم شدن زمینه جذب سرمایه‌داران به منظور افزایش هتل و ارائه خدمات با حداقل هزینه برای زائران حاج قاسم، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود یک تور گردشگری مقاومت در طول سال برای زائران حاج قاسم راه‌اندازی و در کنار آن گردشگری مقاومت در استان توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ کمیته در سالگرد شهید سلیمانی در حال فعالیت هستند، بیان کرد: تأکید می‌شود، اطلاعات همه هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در کرمان در نرم‌افزار «دیار مرد میدان» ثبت شود تا هتل‌های کرمان در سراسر کشور شناخته شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه ۱۲ تا ۱۸ دی ماه به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده است، تصریح کرد: فضای هتل‌های کرمان باید معطر به نام حاج قاسم باشد و از طرف دیگر همانند سال گذشته باید حداکثر تخفیف برای زائران حاج قاسم در هتل‌ها در نظر گرفته شود.

کد خبر 714770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.