تلاش‌های استاندار در راستای توسعه و پیشرفت شایسته تقدیر است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی هیئت دولت در استان به‌ویژه استاندار آذربایجان‌ غربی قابل تقدیر و مورد توجه است و امیدواریم با استفاده از تجربه مدیران توانمند شاهد توسعه و پیشرفت مناسب برای استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی شامگاه دوشنبه _چهارم دی_ در دومین نشست هم‌اندیشی پیشرفت، آبادانی آذربایجان غربی که در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: شاه‌کلید غلبه بر مشکلات در مدیریت‌ها بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت (ع)، تقوا و خداترسی است که مدیران باید داشته باشند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به صراحت فرموده است که «من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب» که این آیه شریفه گویای توجه ویژه خداوند به متقیان و حل مشکلات خداترسان است که هرگز آن‌ها را در بن‌بست قرار نخواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: در صورتی که چه در جایگاه مدیریت اجرایی و چه در مقام مشاوره‌ای به تقوای الهی برسیم، به‌طور قطع موفقیت برایمان رقم می‌خورد.

قریشی تقوا را اصلی‌ترین عامل عاقبت بخیری دانست و اضافه کرد: امیرالمومنین (ع) در کتاب نهج‌البلاغه تاکید دارند که تنها چیزی که برای آخرت می‌ماند همان تقوای الهی است و هیچ‌یک از اموال و دارایی‌های دنیا جز تقوا و خداترسی برای انسان ماندگار نخواهد بود.

وی با تاکید بر تلاش بر تحقق پیشرفت در استان ادامه داد: خلوص نیت بسیار مهم است و اگر تلاش به نیت خدمت و قصد قربت باشد، در این صورت می‌توانیم شاهد تحقق توسعه و پیشرفت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی تیم دولت در استان به‌ویژه شخص استاندار آذربایجان غربی قابل تقدیر و مورد توجه است و امیدواریم با استفاده از تجربه مدیران توانمند شاهد توسعه و پیشرفت مناسب برای استان باشیم.

کد خبر 714756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.