آغاز عملیات اجرایی ۲۴ واحد کارگاهی و ۸ طرح صنعتی زیر ساختی در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکای صنعتی لرستان از کلنگ زنی احداث ۲۴ واحد کارگاهی مقیاس کوچک لرستان در شهرک صنعتی دورود و عملیات اجرایی هشت طرح صنعتی و زیرساختی در ازنا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، فرزاد محمدی در آئین کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: مدت پیمان برای ساخت بیست و چهار واحد کارگاهی مقیاس کوچک لرستان شش ماه و اعتبار این طرح ۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: ۱۰۸ واحد کارگاهی در چهار شهرستان کوه دشت، درود، خرم آباد و الیگودرز پیمان سپاری شده که هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

محمدی اعتبار این واحدها را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان و خاطر نشان کرد: اشتغالزایی این واحدها ۴۵۰ نفر است که در این واحدها به ازای هر هشت متر یک شغل ایجاد می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح صنعتی و زیرساختی

مدیرعامل شرکت شرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: برای اجرای هشت طرح صنعتی و زیرساختی استان نیز ۱۴ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل چهار واحد صنعتی در قالب طرح توسعه منطقه اقتصادی با اعتبار ۱۳ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال و چهار طرح زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی ازنا با اعتبار ۷۹۱ میلیارد ریال است.

محمدی خاطر نشان کرد: طرح‌های صنعتی با هدف تولید سرم‌های انسانی، بلبرینگ تجهیزات مخابراتی و پی وی سی، احداث می‌شود که با بهره برداری از این طرح‌ها ۳۴۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد طرح‌های زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا نیز در قالب ۱۲ مگاوات ظرفیت برق و ۳۹ کیلومتر شبکه جدید آب، گاز و معابر ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، دیواره حصار بتنی منطقه ویژه اقتصادی ازنا امروز به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۱۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر 714724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.