ساخت مسکن مددجویی سرعت می گیرد / احداث ۵۰۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ساخت مسکن مددجویی در مناطق روستایی با تسهیل قوانین و مقررات بنیاد مسکن و همراهی بانک‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد عصر امروز_ دوشنبه چهارم دی_ در نشست بررسی مشکلات مسکن مددجویان اظهار کرد: در قالب تفاهم‌نامه احداث ۵۰۰۰ واحدی مسکن در استان اردبیل ساخت واحدهای مددجویان ساکن در روستاها آغاز شده و قرار است با همراهی پیمانکاران روند اجرایی آن سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: اگر بانک‌های عامل موانع پرداخت تسهیلات برای مددجویان را برطرف کنند و خانواده‌های تحت حمایت بتوانند ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان منابع بانکی دریافت کنند، احداث پروژه‌ها با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

حسین‌نژاد بیان کرد: به دلایل مختلف، پیش از این بانک‌ها امکان پرداخت تسهیلات را تا مرحله فونداسیون نداشتند و بر همین اساس مددجویان در تأمین منابع اولیه دچار مشکل بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با وعده مسئولان بنیاد مسکن، قرار است مشکل به وجود آمده برطرف و ساخت مسکن مددجویی در روستاها با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره و ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض کمیته امداد سرعت اجرایی بیشتری بگیرد.

وی اعلام کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا پایان امسال برای تمام مددجویان ساکن در روستاها که فاقد مسکن هستند سرپناهی مناسب تهیه و تأمین کند که به عنوان اولویت اصلی عمل به این تعهدات را به صورت استانی رصد می‌کنیم.

حسین‌نژاد از همراهی بنیاد مسکن استان اردبیل در اجرای این پروژه‌ها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با این منابع، مددجویان کمیته امداد ساکن در روستاها بتوانند مسکن ۵۰ متری مناسب احداث و در آن سکونت کنند.

کد خبر 714712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.