ذوب‌آهن همچنان بی‌رحم در خانه رقبا / تیم گواردیولای وطنی قربانی بعدی گاندوها

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با غلبه‌بر صنعت‌نفت به پنجمین برد خارج از خانه‌اش رسید تا بهترین تیم خارج از خانه نیم‌فصل اول لیگ برتر لقب بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز _دوشنبه چهارم دی‌_ در چارچوب هفته چهاردهم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان در برابر یکدیگر ایستادند که در پایان تیم اصفهانی برنده سه امتیاز این مسابقه بود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که تا قبل از تقابل امروز با چهار برد و سه تساوی و بدون شکست بهترین تیم این فصل خارج از خانه لیگ برتر ایران بود و حتی نسبت به دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان که با انجام پنج بازی خارج از خانه چهار برد و یک تساوی ثبت کرده بود عملکرد بهتری داشت، بازهم به پیروزی رسید تا آمار بردهای خارج از خانه‌اش به پنج برسد.

گاندوهای اصفهانی عصر امروز در آخرین دیدار خارج از خانه‌شان در نیم‌فصل اول با صنعت‌نفت در آبادان تقابل کردند و از سد تیمی عبور کردند که تا به‌حال در بازی‌های خانگی خود پیروزی نداشته و بدین ترتیب شاگردان محمد ربیعی علاوه‌بر حفظ آمار شکست ناپذری در خانه حریفان، عملکرد فوق‌العاده‌شان در زمین رقبا را بهبود بخشیدند.

سبزپوشان دیار زاینده‌رود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ابتدا ملوان بندرانزلی را در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران با نتیجه دو بر یک شکست دادند، سپس در گام سوم در خانه پرسپولیس این تیم را با نتیجه یک بر یک متوقف کردند و پس از آن‌هم به‌ترتیب در برابر استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین با نتایج مشابه دو بر یک پیروز شدند.

در ادامه هم در هفته‌های اخیر موفق شدند از آلومینیوم در اراک تساوی یک بر یک بگیرند و نساجی مازندران را در ورزشگاه شهید وطنی دو بر یک از پیش‌روی برداشتند. این اما پایان کار شاگردان محمد ربیعی نبود و بعد از اینکه در خانه پیکان با تساوی بدون‌گل متوقف شدند، در آخرین بازی خارج از خانه نیم‌فصل اول یک بر صفر صنعت‌نفت را شکست دادند.

بدین ترتیب یک آمار بی‌نظیر برای گاندوهای اصفهانی ثبت شد که هیچ تیمی در نیم‌فصل اول به آن نخواهد رسید و صدر جدول بهترین تیم‌های خارج از خانه در چنگ گاندوها خواهد ماند چرا که شمس‌آذر و سپاهان به‌عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول از این حیث ۱۴ و ۱۳ امتیاز دارند اما گاندوها موفق به کسب ۱۸ امتیاز در خانه رقبا شده‌اند. این در شرایطی است که ذوب‌آهن تا پیش از حضور محمد ربیعی در اصفهان، با مهدی تارتار نزدیک به دو فصل موفق به کسب پیروزی در خانه حریفان نمی‌شد.

کد خبر 714683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.