نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کرمانشاه آغاز به کار کرد

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پیش از ظهر دوشنبه _ چهارم دی ماه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه با حضور معاون توسعه استانداری، رئیس پارک علم و فناوری، رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه افتتاح شد.

این نمایشگاه با ۲۵ غرفه از چهارم تا هفتم دی ماه میزبان دانشگاه‌ها، دستگاه‌های دولتی، ساختارهای فناورانه و مراکز رشد بوده که این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا پنج بعد از ظهر دایر و بارید برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

در حال حاضر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناورانه بیش از ۳۰۰ محصول فناورانه رونمایی و مورد بازدید قرار گرفته که هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد پل ارتباطی و زمینه‌ای برای آشنایی و حضور ساختارهای فناورانه در ساختار بخش خصوصی بوده است.

در پایان این مراسم آئین رونمایی از تابلوی پرتره میخ و نخ شهید کاظمی آشتیانی از دانشمندان ایرانی جهاد دانشگاهی که توسط دانشجویان مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تهیه شده بود رونمایی و بازدید شد.

کد خبر 714660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.