تلاش دشمن برای انحراف جامعه در بزنگاه انتخابات/ مجلس قوی به پشتوانه مردم ایجاد شود

نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن همیشه در سر بزنگاه‌ها تلاش کرده تا جامعه را از مسیر اصلی خود منحرف کند و در این راه امکانات مادی و نیروی انسانی زیادی را نیز صرف می‌کند؛ دشمن سعی دارد مردم را نسبت به نظام دلسرد کرده تا صحنه را خالی کنند اما به حول و قوه الهی این اتفاق نخواهد افتاد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خوزستان و کرمان پیرامون مسئله انتخابات اظهار کرد: کلام رهبر معظم انقلاب بسیار روشن و هدایت کننده و مبنای قانون اساسی است.

وی افزود: ایشان طبق فصل ششم قانون اساسی ماده ۶۲ به بعد مبانی مجلس شورای اسلامی را تعیین تکلیف کردند و حلال همه مشکلات کشور را در مراکز تصمیم‌سازی و قانونگذاری دانستند، به همین جهت هم جمهوریت که مردم‌سالاری دینی است و هم اسلامیت که باید مبتنی بر مواضع و قوانین شرعی و اسلامی باشد را مطرح کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: بنابراین اساس راه حل معضلات جامعه، مجلس و انتخاباتی است که در رابطه با ریاست جمهوری، شوراها و … در قانون اساسی تنظیم شده است که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شاید در آینده نیاز داشته باشیم که برای رفع معضلات و مشکلات جامعه، مسائل درون شهری هر استانی را طبق قانون اساسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده شهردار منطقه و … بگذاریم و رسیدگی به معضلات را به صورت ایالتی بررسی کنیم، اما در حال حاضر که قانون اساسی ماده ۶۲ به بعد را پیرامون مسائل مجلس مطرح کرده است حل معضلات با تکیه بر حضور پرشور و مشارکت عظیم مردم در انتخابات ممکن است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح در انتخابات پیش روی مجلس و با هدف حل معضلات و مشکلات جامعه، اذعان کرد: برای مشارکت مردم باید مسائل تبیین شود تا با حضور حداکثری، شرایط تقویت نظام فراهم گردد.

وی بر لزوم تشکیل مجلس قوی به پشتوانه مردم تاکید کرد و افزود: اگر مجلس ضعیف باشد دشمن طمع خواهد کرد و مجلس ضعیف دولت ضعیف به همراه خواهد داشت.

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت چهار اصل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات پیش رو، ادامه داد: رهبر انقلاب چتر را هم باز کردند تا هر سلیقه‌ای در انتخابات حضور داشته باشد و امیدواریم انتخابات فوق‌العاده‌ای را در پیش داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی سعی دارند مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کنند، گفت: دشمن همیشه در سر بزنگاه‌ها تلاش کرده تا جامعه را از مسیر اصلی خود منحرف کند و در این راه امکانات مادی و نیروی انسانی زیادی را نیز صرف می‌کند؛ دشمن سعی دارد مردم را نسبت به نظام دلسرد کرده تا صحنه را خالی کنند اما به حول و قوه الهی این اتفاق نخواهد افتاد.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند انتخابات را تحریم کند، خاطر نشان کرد: متأسفانه از حلقوم برخی از جریانات سیاسی و رسانه‌های داخلی نیز سخنان دشمنان ما به گوش می‌رسد اما مردم ما با بصیرت هستند و توجهی به اینگونه یاوه‌گویی‌ها نخواهند داشت و حضور پر قدرتی را رقم خواهند زد.

کد خبر 714650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.