پلیس اقدامات تروریستی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس اقدامات تروریستی و جنایت افراد شرور را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر امروز- دوشنبه چهارم دی- در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تیران و کرون در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: جنایات تروریستی گروه‌های ضد بشری در کمترین زمان پاسخ داده می‌شود و افراد عضو این گروه‌ها مجازات می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حادثه راسک تعدادی از عوامل انتظامی به شهادت رسیدند، افزود: این جنایت دل همه را به درد آورد و نیروی انتظامی با شناسایی عوامل و سرگروه‌های تروریستی آرامش آن‌ها را از بین خواهد برد و شدیدترین مجازات در انتظار آن‌ها خواهد بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پلیس از این چنین حرکات و اقامات شرورانه باندهای مخوف ترسی نداشته و برای تأمین امنیت تمام تلاش خود را تا پای جان به کار می‌گیرد.

هاشمی‌فر با اشاره به امنیتی که در شهرها و روستاهای استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: برای تأمین این آرامش و امنیت پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیتی تلاش و همت مضاعفی را به کار گرفته‌اند و در همین راستا گاهی تعدادی از نیروها به شهادت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت انتظامی و زمین‌گیری باندهای مجرمان در ورودی‌های استان یکی از اقدامات مؤثر و کاربردی در تأمین امنیت به حساب می‌آید که توانسته با ظرفیت کامل راه‌های ترانزیتی را برای سارقین و قاچاقچیان ناامن سازد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به امنیت تیران و کرون و نقش پلیس در این شهرستان گفت: عوامل انتظامی این خطه نقش مهمی در شناسایی و دستگیری مجرمین حرفه‌ای داشته‌اند وبا دستگیری آنها مانع ورود به شهرها و مرکز استان شده‌اند.

هاشمی‌فر اضافه کرد: حفظ امنیت پایدار این منطقه و تداوم نظارت‌های هوشیارانه در جاده‌ها مهم بوده و نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها و مردم است.

وی تعاملات اجتماعی و مشارکت مردمی را از فرصت‌های مؤثر در کاهش جرایم خواند و اذعان داشت: همکاری‌های بین بخشی موجب موفقیت در تأمین امنیت بوده و مردم در این راستا نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

گرفتاری سارقین به عنف در تیران و کرون

سرهنگ یوسف بهرام پور فرمانده سابق انتظامی تیران و کرون در این جلسه به اقدامات پلیس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سارقین به عنف و باندهای مسلح در این منطقه دستگیر و مانع از ورود آن‌ها به مرکز استان شده است.

وی با بیان اینکه کشفیات پلیس در ۹ ماهه امسال به بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته، افزود: تیم‌های بزرگی از قاچاقچیان و مجرمین حرفه‌ای دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده‌اند.

فرمانده سابق انتظامی تیران و کرون ادامه داد: جاده‌های این شهرستان برای مجرمین ناامن شده و آنها فرصت اقدامات مجرمانه پیدا نمی‌کنند و همین موضوع در ضریب امنیت شهرستان نقش داشته است.

در این جلسه از اقدامات سرهنگ یوسف بهرام پور تجلیل و سرهنگ مهدی نیکبخت به عنوان فرمانده جدید انتظامی تیران و کرون منصوب شد.

همچنین سرهنگ یوسف بهرام پور از این پس به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت اخلاقی منصوب شد.

کد خبر 714649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.