اجرای بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالغ بر ۷۰۸ میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حمیدرضا پیمانجو امروز _دوشنبه چهارم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتباری افزون بر ۷۰۸ میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی افزود: ۱۲ طرح در حوزه روکش راه‌های روستایی با اعتباری ۶۰ میلیارد تومان در استان داریم که بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر آن نیز در حال انجام است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی به بیش از شش هزار کیلومتر راه مواصلاتی در استان شامل روکش‌ها، روشنایی‌ها، نیوجرسی‌ها، تابلوهای علائم، نگهداری تونل‌ها، ابنیه بزرگ و کوچک، خط‌کشی‌ها و حریم‌ها همه بر عهده راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

پیمانجو تصریح کرد: در کنار این خدمات نگهداری، ساخت راه‌های روستایی، ساخت پاسگاه‌های انتظامی پلیس راه‌ها، راهدارخانه‌ها و مساجد بین راهی نیز به همراه تعمیرات، مرمت و بازسازی را نیز انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: در حوزه راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزون بر هفت هزار و ۶۸ میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است.

وی افزود: در حوزه ساخت پاسگاه‌ها و تعمیرات پلیس راه ۳۰ میلیارد تومان و در حوزه تعمیرات و بهسازی راهدارخانه‌ها، ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هم‌اکنون پروژه‌ها در این حوزه با جدیت و پشتکار فعال هستند، تصریح کرد: احداث رمپ‌های ورود و خروج مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان قرارداد داریم که بخش‌های قابل توجهی از آن‌ها رو به پایان است.

پیمانجو اضافه کرد: ۲۰۳ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۹ کیلومتر راه اصلی ۱۰۷۱ کیلومتر راه فرعی، ۴۴۲۵ کیلومتر راه‌های روستایی مستلزم هزینه‌های گزاف در امر نگهداری است، کاهش تصادفات هزینه می‌خواهد و اعتباران هم محدود است، اما با تمام ظرفیت پای کار هستیم.

کد خبر 714621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.